Gå til innhold

Sykt sliten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for tiden så kort lunte at jeg skemmes. Jeg er student, m et barn på 4, mannen jobber. Jeg er alene for det meste hver kveld, stuper i seng når klokka er ti. Rekker ikke å lese eller studere. Makter ikke leke eller være ute med ungen. Mannen er fet og orker ikke, lav energi. Dag ut og dag inn tenker jeg bare på hvor miserabelt alt er, og jeg gleder meg ikke til noe eller over noe, er bare sliten og sur. forholdet er dritt, han er negativ og er sur om jeg er negativ og ser ikke selv at han er negativ. Har null interesse i han og han i meg..

Anonymkode: 592e5...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, dette høres ikke noe bra ut, og sånn går det ikke an å ha det over lengre tid. :kose: 

Først av alt: prøv å snakk med fyren. Han kommer ikke på magisk vis til å forstå hvordan du har det - det må du sørge for at han vet. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for tiden så kort lunte at jeg skemmes. Jeg er student, m et barn på 4, mannen jobber. Jeg er alene for det meste hver kveld, stuper i seng når klokka er ti. Rekker ikke å lese eller studere. Makter ikke leke eller være ute med ungen. Mannen er fet og orker ikke, lav energi. Dag ut og dag inn tenker jeg bare på hvor miserabelt alt er, og jeg gleder meg ikke til noe eller over noe, er bare sliten og sur. forholdet er dritt, han er negativ og er sur om jeg er negativ og ser ikke selv at han er negativ. Har null interesse i han og han i meg..

Anonymkode: 592e5...7c6

Finn deg en legetime, coach eller tekopp med en venninne! 

Anonymkode: efe2d...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...