Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #1 Del Skrevet 29. november 2004 jeg har en veldig tynn midje, tynne armer og rett og slett en tynn overkropp... men.. jeg har store hofter, greit nok de kan jeg vel ikke gjøre så mye med, og folk har oprøvd å overtale meg om at dette er fint.. men problemet er at lårene mine er tykke.. de passer på en måte ikke til resten av kroppen min da de er større. hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 29. november 2004 #2 Del Skrevet 29. november 2004 Ingenting så å si. Hvis du tenker på slanking så kan man ikke slanke bare en bestemt del av kroppen. Da går resten med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 29. november 2004 #3 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis det plager deg, så kan du prøve å "jukse det til" litt med hvilke klesplagg du har på deg. Jeg kjenner ei som er kjempeslank, men har "unormalt" stor overkropp. Hun bruker diger vest(Nesten som boblevest, som brettes inn nederst). Og hun bruker pølseskinn til bukser. Dette fordi hun er så fornøyd med bena sine... I virkligheten så fremhever hun det som hun er misfornøyd med.. Ville brukt mørke bukser/ skjørt uten mønstre og topp/ genser i lys,knæsj farge,gjerne mønstrete, for å forminske det største og forstørre det minste.. Skjønner? Muligens så gjør du vel dette allerede.. Ellers vil jeg råde deg til å trene opp overkroppen din, slik at du blir mer proposjonert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Du kan også trene beina og håpe på mer definerte muskelr og fastere kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 Man kan ikke punktslanke seg, men man kan trene opp andre deler av kroppen for å balansere. Tren mye styrke på armer/overkropp, til du får lett markerte muskler der, og kanskje også trene lårene litt så de blir like stramme som armene, dersom det er behov for det. Da vil du straks se mye mere balansert ut, og du kan få skikkelig timeglassfigur med den smale midjen istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #6 Del Skrevet 30. november 2004 Sånn har jeg også alltid vært... Superslank på toppen, og større nedentil. Har spilt fotball på toppnivå, og lårene var takken jeg fikk for alt arbeidet. Da jeg sluttet med fotball og startet å trene utholdenhet og styrke. Nå har jeg en overkropp som er str. 34/36, mens nedre del er str. 36/38... Feminint og jeg er fornøyd! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 1. desember 2004 #7 Del Skrevet 1. desember 2004 Jippi, jeg er ikke alene:) Nei, hva kan man gjøre. Fettsuge kanskje . Punktslanking nytter jo ikke. Kle seg riktig, dvs bukser som er vide nederst!! Smale bukseben vil bare fremmheve bredden over lårene, så man ser ut som en trekant med spissen ned. Fremhev noe annet, f.eks dype utringinger trekker oppmerksomheten til puppene isteden for baken eller lårene. Bruk topper som gjør skuldrene bredere, husk utringing. Høye halser og stropper over skuldrene gjør at man ser smalere ut over skuldrene, så man fortsvinner nesten og ender opp med digre lår og rumpe. Skal man ha korte armer så la de gå litt ned på overarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. desember 2004 #8 Del Skrevet 1. desember 2004 Jepp, det er flere av oss! Jeg synes båtutringning fungerer veldig fint, jeg kjøper alle sånne topper jeg kommer over, da får man fin timeglass-fasong. Ellers er det lurt med gensere med 3/4 ermer. Trompet-ermer er ikke lurt, da "bygger" man på hoftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omorosa Skrevet 1. desember 2004 #9 Del Skrevet 1. desember 2004 Jakker og skjorter med skulderputer er utmerket for å jevne ut forskjellene når man har brede hofter og spinkel overkropp. Selv har jeg det motsatt, skulderparti bredt som prinsesse Stephanie av Monaccos og smale hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå