Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en strømpebukse med bred strikk, er det noen som har noen favoritter? Strømpebuksene med smal strikk er jo helt håpløse, man får jo valker nesten uansett hvor tynn man er. 5-10 cm strikk hadde vært ideelt. Har sett litt på Swedish Stockings, noen som har erfaringer med disse?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Cerx skrev:

Skulle gjerne hatt en strømpebukse med bred strikk, er det noen som har noen favoritter? Strømpebuksene med smal strikk er jo helt håpløse, man får jo valker nesten uansett hvor tynn man er. 5-10 cm strikk hadde vært ideelt. Har sett litt på Swedish Stockings, noen som har erfaringer med disse?

Hva med denne ;) 

Skrevet
11 minutter siden, tdm900 skrev:

Den ser faktisk kjempebra ut! Håper bare den er ute i butikker, rekker ikke å kjøpe på nett. Har du prøvd den selv?

Skrevet
3 minutter siden, Cerx skrev:

Den ser faktisk kjempebra ut! Håper bare den er ute i butikker, rekker ikke å kjøpe på nett. Har du prøvd den selv?

Ja, den ser veldig fin ut, men har ikke prøvd den selv enda. Men kan nok hende jeg kjøper den. Skal du ha den til helga er du litt sent ute med tanke på kjøpe på nett, men bor du Oslo så har de den sikkert i Hegdehaugsveien :) 

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)
1 time siden, tdm900 skrev:

Ja, den ser veldig fin ut, men har ikke prøvd den selv enda. Men kan nok hende jeg kjøper den. Skal du ha den til helga er du litt sent ute med tanke på kjøpe på nett, men bor du Oslo så har de den sikkert i Hegdehaugsveien :) 

Bruker  du strømpebukser :) og er i mannsutrykk,kult😊

Endret av lipgloss
Skrevet
9 timer siden, lipgloss skrev:

Bruker  du strømpebukser :) og er i mannsutrykk,kult😊

Ikke transe jeg nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...