Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg har aldri vært borti dette før, og trenger litt hjelp til å finne hva som er best, farge, antall pakker osv.  Jeg bleker og farger håret i en kald lysfarge.  Hår til skuldrene, litt tynt. 

Jeg har vært i kontakt med nordichair.no pga ei som jobber hos min frisør har en type som heter invisible derfra . Den skal visstnok være best også for mitt hår ifølge min frisør. Jeg spurte kundeservice der og de anbefalte 3 stk lyse invisible og 3 stk single. 

De invisible er bare en lys farge, og den er litt gul ifølge kundeservice som sier den kan tas litt blåshampo for å få kald farge.  De single har flere blondfarger.  

Men jeg lurer på nå om jeg skal velge disse fra nordichair.no og hvilken farge av de single er lurt å kjøpe? den ene er champagne blond,  og så er det lysblond, og askeblond.  Jeg tipper lysblond eller askeblond. Bare jeg får de til å ligne mitt eget hår, og også få invisible til å ligne i fargen. 

Og lurer på om det er andre merker og nettsteder som har noe lignende som invisible fra nordichair.no? Er jo veldig ålreit å kunne ha det ganske usynlig i håret, og de skal visstnok være best for de med tynt hår at de ikke synes. Og også er det noe med at jeg vil jo helst ha et hår jeg slipper å måtte farge og styre for mye med for å ligne mitt eget. Redd for å ødelegge og fucke til håret. 

Har også sett litt på luxushair sine clip on så plis hjelp meg? 

Noen med skikkelig peiling og gode råd til clip on hår som ikke synes, gir tykkere og lengre hår, i en kald lysblond farge,  som passer tynt og fint norsk hår så plis svar /send melding! 

På forhånd takk :-) 

Endret av Meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...