Gå til innhold

Anonyme se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig mange anonymere tror de kan oppføre seg som de vil bare fordi de er anonyme, men sånn er det ikke. Jeg vil bare si vær snille selvom dere er anonyme! For dere aner ikke hva slag historier de menneskene her har med i ryggsekken sin! Selvom det er anonymt så er det lett å ta ting innover seg. Skap et godt miljø! :D Jeg snakker ikke til alle anonymere, men de som tror de kan oppføre seg akkurat som de vil ;) Takk for oppmerksomheten 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, sweety pie skrev:

Ny her :fnise: 

Ikke egentlig :) Jeg mista passorde mitt til gamle brukeren min :) Vært her i et år og hadde på husk passord, men så kjøpte  jeg ny data :)

Skrevet
7 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Ikke egentlig :) Jeg mista passorde mitt til gamle brukeren min :) Vært her i et år og hadde på husk passord, men så kjøpte  jeg ny data :)

Hva var brukernavnet ditt? Enig i det du sier i HI.

Anonymkode: 8f7c8...efb

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Om ikke noen har identifisert seg med BankID eller annen elektronisk identifikator her inne, så er jo alle anonyme.

Skrevet
1 time siden, 2Bhonest skrev:

Om ikke noen har identifisert seg med BankID eller annen elektronisk identifikator her inne, så er jo alle anonyme.

Tja, de som har indentifisert seg med bilder er jo ikke så anonyme.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
16 minutter siden, sweety pie skrev:

Tja, de som har indentifisert seg med bilder er jo ikke så anonyme.

Hvordan vet du at bildet er av dem? Det er jo ingen problem og henter bilder fra en Facebook profil å utgi seg for å være den personen.

Skrevet
8 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Hvordan vet du at bildet er av dem? Det er jo ingen problem og henter bilder fra en Facebook profil å utgi seg for å være den personen.

Ja noen gjør sikkert det..men mener du at ALLE de som legget ut driver med det...tviler...

Gjest 2Bhonest
Skrevet
18 minutter siden, sweety pie skrev:

Ja noen gjør sikkert det..men mener du at ALLE de som legget ut driver med det...tviler...

Det er nok er stor forskjell på å si hvem man er og til det å ha identifisert hvem man er. Det nytter ikke å si man er 18 år og skal inn på diskoen...

Samme her inne. Der er ingen mekanismer som gjør at man må identifisere seg for å få tilgang her. Det er svært få nettstedet der det kreves identifikasjon. Nettbanker og slik krever det, men ikke KG.

Skrevet
39 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Det er nok er stor forskjell på å si hvem man er og til det å ha identifisert hvem man er. Det nytter ikke å si man er 18 år og skal inn på diskoen...

Samme her inne. Der er ingen mekanismer som gjør at man må identifisere seg for å få tilgang her. Det er svært få nettstedet der det kreves identifikasjon. Nettbanker og slik krever det, men ikke KG.

Nå sporer det litt av her...

Skrevet
3 timer siden, gladjenta96 skrev:

Utrolig mange anonymere tror de kan oppføre seg som de vil bare fordi de er anonyme, men sånn er det ikke. Jeg vil bare si vær snille selvom dere er anonyme! For dere aner ikke hva slag historier de menneskene her har med i ryggsekken sin! Selvom det er anonymt så er det lett å ta ting innover seg. Skap et godt miljø! :D Jeg snakker ikke til alle anonymere, men de som tror de kan oppføre seg akkurat som de vil ;) Takk for oppmerksomheten 

GJEEEEEEEEEEEEEESP

Anonymkode: e89c9...5fb

• Liker 3
Skrevet

Poenget er jo at man skal oppføre seg her inne da 

Gjest 2Bhonest
Skrevet
22 minutter siden, sweety pie skrev:

Nå sporer det litt av her...

Måtte jo det så man kan forstå forskjellen som diskuteres.

Poenget er at alle er anonyme her inne uansett hva de selv måtte komme med av opplysninger.

Skrevet
36 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Poenget er jo at man skal oppføre seg her inne da 

Men hva het du før?

Anonymkode: 8f7c8...efb

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, gladjenta96 skrev:

Du har rett. Jeg bare ler når folk skriver som anonym og troller rundt.
Snakk om å ha fritidsproblemer. De anonyme skriver sjeldent om hvem de skriver om, men meninger har dem. Jeg må innrømme at jeg ofte tror det er folk som tvilsomt er over 18 år når de skriver sånt til folk der. Det er nok yngre gutter og jenter på cirka 18 år som skriver sånt til og om hverandre, eller hva?

Er ikke poenget med Kvinneguiden at man skal diskutere ting, og ikke gulpe opp med ekstremt barnslige ting? :roll: 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 8.12.2016 den 18.50, gladjenta96 skrev:

Og: fordi at det man skriver på nettet går ikke bort, og fordi du KAN bli avslørt. Det er ingen garanti at man ikke blir det. Verdt det å tenke over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...