Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg bruker sol olje i solarium kan det skje noe galt eller blir jeg bare enda brukene en det man pleier å bli? Hvor lenge burde jeg ligge i om jeg bruker Sololje? Takk for svar❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brunere mente jeg

Skrevet

Du svir deg selv mer, så du blir ikke nødvendigvis brunere av det. Personlig syns jeg man bør holde seg unna solarium, men hvis du velger å bruke sololje ville jeg kortet ned tiden en god del. 

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Madalsjenta skrev:

Om jeg bruker sol olje i solarium kan det skje noe galt eller blir jeg bare enda brukene en det man pleier å bli? Hvor lenge burde jeg ligge i om jeg bruker Sololje? Takk for svar❤️

Soltiden avhenger av hudtypen din og når du solte deg sist. Og aldri ligg lenger enn 20 min uansett hudtype, og aldri oftere enn annenhver dag.

Jeg ville droppet sololjen og heller brukt solkrem med tanactivator.  Solariumprodukter foreksempel, de starterkremene er fine å bruke. Eller fra piz buin du får på cubus osv. De har også faktor 15.  Det er bedre å sole seg kortere og annenhver dag i en liten periode enn å steke seg. Og beskytte huden litt med faktor. Ellers ha en god aftersun, gjerne med aloevera, og tanactivator.  

Matis solseil er også gode produkter før og etter sol. Spesielt den aftersun geléen.  Både solkremene og aftersun inneholder tanactivator. Piz buin sine produkter er billigere og ok å bruke.  

Anonymkode: 1abc3...149

Skrevet
16 timer siden, Madalsjenta skrev:

Skal du bruke noe, anbefaler jeg deg å bruke en av de kremene som selges i solstudioet. De er beregnet for solaruium. 

Skrevet
På 9.12.2016 den 11.03, LeneXCII skrev:

Skal du bruke noe, anbefaler jeg deg å bruke en av de kremene som selges i solstudioet. De er beregnet for solaruium. 

Inneholder disse kremene solfaktor?

Anonymkode: 74221...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...