Gå til innhold

Hvilke mangler har du i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fort gjort å se alle ens mangler i livet og samtidig sammenligne seg med andre som har "alt". Denne tråden opprettes for å være ærlig om sitt livs negative sider og se at andre også har sine mangler :) 

"skulle gjerne hatt barn, men er ufrivillig barneløs
skulle gjerne hatt en kjæreste, men har vært singel i årevis 
jeg er ensom, jeg har ingen nære venner
skulle ønske jeg utdannet meg da jeg var ung"

De færreste har det bra på alle punkter i livet. Om du tenker deg om, hvilke mangler har du? Har du noen ting som er bra som kanskje ikke andre har? Veier noe positivt i livet ditt for det som er negativt? 
________

- Min mangel er vel nære venner som jeg er ordentlig på bølgelengde med. Det som veier opp er et relativt stort nettverk av venner og bekjente som jeg kan omgås med jevnlig. 

- En annen mangel er en trygg og forutsigbar barndom som har gjort meg usikker som voksen. 

+ Et lyspunkt i mitt liv som ikke alle er like heldig med er at jeg er sikker på mitt utdanningsvalg - jeg elsker yrket mitt! 

Anonymkode: f8ef6...346

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Angrer hver dag på at jeg ikke tok en annen utdannelse da jeg var 20, den jeg tok er ubrukelig da ingen får jobb. Er arbeidsledig og må begynne å studere igjen - OM jeg kommer inn, hvilket jeg tviler på :( 

- Grunnet mobbing, mangler jeg evnen til smalltalk og generell skravling med folk med mindre jeg kjenner de GODT. Fryser til, stammer og virker helt evneveik. Dette er belastende for livet mitt, og jeg føler det holder meg tilbake i absolutt alt. 

- Angrer på at jeg som usikker tenåring brukte ekstreme menger sminke og utfordrende klær som gav et helt feil inntrykk av hvem jeg egentlig var, og det er det (horete har jeg blitt fortalt) inntrykket folk flest enda sitter igjen med, da jeg ikke har beholdt kontakt med så mange.  Kjipt å være en ordentlig jente, men ha horerykte på seg resten av livet. 

Anonymkode: b4c68...9ed

Skrevet

- Min største mangel er gjengjeldte følelser fra en person jeg er dypt forelsket i. 

Ellers har jeg et bra liv. 

Anonymkode: 4ead8...ada

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Mangler: en fullført utdannelse, okei økonomi, egnet bolig, godt nettverk, partner, god helse

Har: noe høyt studielån og verdens beste hund

Anonymkode: 14a4f...fd8

• Liker 3
Skrevet

-Kjæreste

-Fast inntekt

Venner føler jeg i grunn mindre og mindre behov for

Skrevet

Mangler: vennegjeng, og flere gode venner. Mangler søsken. Skulle gjerne hatt 1-2 barn til. Ønsker jeg fikk mer ut av ungdomstiden. Skulle i perioder ønske jeg valgte en annen mann... (som ikke sliter psykisk, med alle de begrensningene det fører med seg) Mangler sex, har hatt det ca 5 ganger de siste 5 åra pga mannens psyke. Det er veldig tungt og sårt for meg. 

Har: snill mann, et nydelig barn, god jobb, utdanning, rekkehus, bil og god selvtillit pga fin oppvekst. 

Anonymkode: 53f90...2c6

Skrevet

- Kjæreste

- En familie jeg faktisk kan snakke med 

- Utdannelse og jobb

Anonymkode: 661ae...cdd

Gjest FarDareisMai
Skrevet

En god helse og en frisk kropp

god økonomi

en partner

Ellers føler jeg at jeg har et bra og meningsfylt liv, har reist mye, blitt kjent med mange kulturer, og sett hvor bra jeg har det, sammenlignet med mange andre. Jeg har ikke mye penger, men har et godt hode, og har lært meg til å få pengene til å strekke til, samt at jeg gleder meg over de dagene jeg kan få gjort unna en del uten at kroppen krangler. Har gode venner og en super familie som veier opp for mangel av partner, selv om man innimellom kjenner på savnet. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Fikk ikke fullført utannelsen, har ikke hatt mulighet senere og nå er det for sent.

Kjæreste/kone.

Barn.

God helse/frisk kropp.

Skrevet

Penger, utdannelse og jobb. Er det jeg mangler i livet mitt.

Anonymkode: e08c7...819

Skrevet

Utdanning

Lappen

Evnen til å føle meg flink i noe/selvtillit

Flat mage (men jeg er litt veldig tiltaksløs)

Har ingen venner og snakker lite med familien, men føler ikke at jeg behøver å gjøre noe med det. Er så heldig at jeg har verdens beste mann :) 

Skrevet

Kunnskap og tilhørighet, blant annet.

Anonymkode: 45643...2bf

Skrevet

Som kronisk syk har jeg falt utav arbeidslivet, er mye alene og har dårlig økonomi. Skulle jeg fått helsa mi tilbake i julepresang, så er forbedringspotensialet meget meget stort til hvordan livet skulle vært! 

Anonymkode: c37ae...8f7

• Liker 1
Skrevet

Har det stort sett ganske bra, men skulle gjerne  hatt mer lidenskap i forholdet.

Anonymkode: d22b4...7d8

Skrevet

Penger, god helse og selvtillit 

Anonymkode: 62874...a35

Skrevet (endret)

.

Endret av Kiselle
Skrevet (endret)

Økonomi og stabilitet til å leve slik jeg ønsker.

Kjæreste.

Jobber med saken, det ser lyst ut med tanke på det første i hvert fall.

Endret av fulladet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...