AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Er i en dum situasjon. Min livssituasjon tilsier at jeg trenger en mann som kan gi meg mye trygghet. Dater to ulike og han ene er trygg men jeg kjenner ikke gnisten. Er veldig kompatibel med han. Han andre er ikke like trygg for meg, blant annet er han på jobbsøk. Men jeg har mye følelser for han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 279c7...9de
Rubus Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Enkelt, velg med hjertet. Noe annet vil bare være å lure seg selv, samt at du snyter fyren for å møte en fremtidig dame som virkelig liker han. Tryggheten du søker burde du finne i deg selv så mulig du har noe å jobbe med? Selv tror jeg at de høye samlivsbruddstallene vi seri stor grad skyldes at folk "settler" seg med feil partner i frykt for å være alene. Tror alltid man vil være bevisst og ubevisst på jakt etter noe bedre dersom man slår seg til ro med feil partner. Mulig jeg tar feil men jeg mener 100% sikker at man aldri vil være utro om man er sammen med drømmepartneren. Er man utro er man i feil forhold. Enkelt og greit. NB: forutsetter selvsagt at vedkommende du er tiltrukket sv er en bra fyr og ikke en "bad boy" du liker fordi han er brautende og frempå. Isåfall, ikke velg noen av de Endret 8. desember 2016 av Rubus 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Han hjertet banker for selvsagt. Anonymkode: 3c756...a6f 2
*Maja* Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Han som får hjertet til å banke, definitivt! 2
Gjest canacas Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Hvorfor er han andre utrygg for deg? Fordi han er på jobbsøk? Ser du etter en forsørger, eller en du kan elske som elsker deg tilbake? Hva mener du med kompatibel på han trygge, er det fordi han har jobb?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Du bør la begge gå og heller lete videre. Anonymkode: 12345...67c 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Jenter som trenger mye trygghet får alltid følelser for personer som kommer til å svikte dem. Ser det igjen og igjen, og jeg vil tro han som ikke setter følelsene i sving hos deg ville gjort det dersom han var ustabil. Ingen av disse 2 vil antaglig fungere for deg, fordi han som ikke er trygg, kommer til å hoppe på noen andre når han går lei, og han som er trygg kommer du til å hate fordi han ikke gjør deg utrygg, og dermed føler du ikke at du lever. Anonymkode: 9a593...75f 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter som trenger mye trygghet får alltid følelser for personer som kommer til å svikte dem. Ser det igjen og igjen, og jeg vil tro han som ikke setter følelsene i sving hos deg ville gjort det dersom han var ustabil. Ingen av disse 2 vil antaglig fungere for deg, fordi han som ikke er trygg, kommer til å hoppe på noen andre når han går lei, og han som er trygg kommer du til å hate fordi han ikke gjør deg utrygg, og dermed føler du ikke at du lever. Anonymkode: 9a593...75f Det er desverre en greie det der. Jenter som søker bekreftelse er dårlige på å skille mellom gode følelser og vonde følelser. De opplever mest følelser når de lever på kanten av fare, og forbinder det med kjærlighet. Det er en forelskelse i det å føle smerte rett og slett. Anonymkode: 36299...ec1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 Jeg syns det er en motbydelig holdning at du reduserer et menneske til "han trygge" Anonymkode: 1f5e8...e0f 1
Gjest Lykke_ Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Jeg syntes du skal gå etter han hjertet banker for. Det nytter ikke å gå for en fyr kun fordi han er den trygge. Hva hjelper vel det når det ikke er noen tiltrekning? Det å være tiltrekt av noen er veldig viktig. Dette er jo en person du skal dele følelser og nærhet med, det er jo bedre å oppleve dette med en du er betatt av enn med en du kun har gått for fordi han føles trygg. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Gå for han som kommer til å dumpe deg om to måneder. Du fortjener ikke bedre slik som du holder på. Anonymkode: a1cad...af8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 Hva gjør du når han som får hjertet ditt til å banke, ikke klarer å få det til å banke etter 3 år? Løper du til neste fyr som klarer det? Anonymkode: a01de...83e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er desverre en greie det der. Jenter som søker bekreftelse er dårlige på å skille mellom gode følelser og vonde følelser. De opplever mest følelser når de lever på kanten av fare, og forbinder det med kjærlighet. Det er en forelskelse i det å føle smerte rett og slett. Anonymkode: 36299...ec1 Enig i scenario som kan forekomme i innlegget du siterer her, men hvorfor trekker du så mange psykologiske greier ut av et så kort innlegg som ts kommer med? Det er ingenting som tilsier at "han andre er utrygg", annet enn at han er på jobbsøk. Han får hjertet hennes til å briste = da må ts være rar... (?) Jenter som faller for noen som er på jobbsøk sliter med å skille mellom gode og vonde følelser... Psykoanalyse basert på utrolig dårlig logikk! Anonymkode: f6fde...ecc 3
I Grosny Skrevet 8. desember 2016 #14 Skrevet 8. desember 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i en dum situasjon. Min livssituasjon tilsier at jeg trenger en mann som kan gi meg mye trygghet. Dater to ulike og han ene er trygg men jeg kjenner ikke gnisten. Er veldig kompatibel med han. Han andre er ikke like trygg for meg, blant annet er han på jobbsøk. Men jeg har mye følelser for han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 279c7...9de Kanskje Trygg er mer spennende enn du tror? Kanskje Trygg er en fantastisk ishockeyspiller? Egentlig tror jeg at du skal hoppe over begge, og finne en som har både trygghet og full tiltrekningskraft. Endret 8. desember 2016 av I Grosny 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #15 Skrevet 8. desember 2016 Ingen av dem. Og avslutt med en eneste gang med begge, stygt gjort å drive dobbeltdating på denne måten! Anonymkode: 3ca28...928
draug 75 Skrevet 8. desember 2016 #16 Skrevet 8. desember 2016 Av hensyn til han du betegner trygg men ikke har gnist for, skal du ikke velge han. Men du trenger ikke å velge han andre heller. Jeg foreslår at du får litt orden på livssituasjonen din først. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #17 Skrevet 8. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i en dum situasjon. Min livssituasjon tilsier at jeg trenger en mann som kan gi meg mye trygghet. Dater to ulike og han ene er trygg men jeg kjenner ikke gnisten. Er veldig kompatibel med han. Han andre er ikke like trygg for meg, blant annet er han på jobbsøk. Men jeg har mye følelser for han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 279c7...9de Du må jo bli sammen med en du er forelsket i. Han andre kan aldri bli noe annet enn en venn. Anonymkode: e7fbb...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 Tipper han trygge har litt bedre betalt jobb. Anonymkode: ac0b8...73e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, I Grosny skrev: Kanskje Trygg er mer spennende enn du tror? Kanskje Trygg er en fantastisk ishockeyspiller? Egentlig tror jeg at du skal hoppe over begge, og finne en som har både trygghet og full tiltrekningskraft. Det har jeg prøvd å finne i flere år nå, finner bare ikke han. Anonymkode: 279c7...9de
Knirke Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 Hva skal du med han trygge, annet enn å ha en hvilepute (og en forsørger) frem til det kommer noen bedre spaserende? Ingen gnist = vennskap 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå