Stoltskeiv Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hva tror dere skjer videre med Isak og Even?
Ti.09 Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg håper på en lykkelig slutt der de to er sammen. Vist det ikke skjer, så vet jeg ikke hva jeg gjør.. 3
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Siden Skam nå for alvor har degenerert ned til en ren informasjonskampanje, hvor vi skal belæres om alt som er moralsk oppbyggelig, og siden alle karakterene i prosessen har blitt totalt strippet for alt som minner om en personlighet, og siden serien derfor hverken har noen nerve eller noe troverdig konfliktgrunnlag lenger, håper jeg serien ender med en gigantisk atombombe-eksplosjon allerede i neste episode. Dette begynner stygt å minne om Borgen Skole og folkeopplysningsvideoer fra Trygg Trafikk fra 80-tallet. Endret 8. desember 2016 av AnonymBrunkrem
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Jeg tror Isak "finner" seg selv. Han blir fortrolig med sin legning og kan leve livet fullt ut som homofil. Even tror jeg tar selvmord. Så har jeg en liten feeling på at helt til slutt så ender det med at William kommer tilbake til Noora. Selv om det vil røve hele sesongen fra Isak. Anonymkode: 1f733...d1f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, AnonymBrunkrem skrev: Siden Skam nå for alvor har degenerert ned til en ren informasjonskampanje, hvor vi skal belæres om alt som er moralsk oppbyggelig, og siden alle karakterene i prosessen har blitt totalt strippet for alt som minner om en personlighet, og siden serien derfor hverken har noen nerve eller noe troverdig konfliktgrunnlag lenger, håper jeg serien ender med en gigantisk atombombe-eksplosjon allerede i neste episode. Dette begynner stygt å minne om Borgen Skole og folkeopplysningsvideoer fra Trygg Trafikk fra 80-tallet. Hvorfor bruker du tid på noe du så åpenbart misliker? Anonymkode: 94ddc...f83 2
Stoltskeiv Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Isak "finner" seg selv. Han blir fortrolig med sin legning og kan leve livet fullt ut som homofil. Even tror jeg tar selvmord. Så har jeg en liten feeling på at helt til slutt så ender det med at William kommer tilbake til Noora. Selv om det vil røve hele sesongen fra Isak. Anonymkode: 1f733...d1f Thomas er helt ferdig i serien :/ (William)
Krutthøna Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, gladjenta96 skrev: Thomas er helt ferdig i serien :/ (William) I et intervju kunne han ikke si ja eller nei på om han kom tilbake i løpet av denne sesongen. Da blir det jo spekulasjoner Endret 8. desember 2016 av Krutthøna
Stoltskeiv Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, Krutthøna skrev: I et intervju kunne han ikke si ja eller nei på om han kom tilbake i løpet av denne sesongen. Da blir det jo spekulasjoner Nei, fordi selv de som har sluttet har fortsatt taushetsplikt Det blir som å si hva som skjer videre om han hadde sagt nei 1
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker du tid på noe du så åpenbart misliker? Anonymkode: 94ddc...f83 Når har jeg jo begynt (første sesong var bra), så da må jeg nesten fullføre drittet, selv om det har begynt å bli svært langtekkelig.
Gjest Fiolett Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, AnonymBrunkrem skrev: Når har jeg jo begynt (første sesong var bra), så da må jeg nesten fullføre drittet, selv om det har begynt å bli svært langtekkelig. Hvorfor "må" du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå