Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Denne tråden er foreløbig kun på datainnsamlingsstadiet, og vil bli oppdatert med et skikkelig hovedinnlegg etter hvert. Kom gjerne med data i mellomtiden. Samsoving Ekstra omsorg og dulling ved lettere sykdom Oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld (4 linker) Tårer og gråt som kommunikasjonsmiddel Endret 8. desember 2016 av AnonymBrunkrem
Gjest Frederik Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 22 timer siden, AnonymBrunkrem skrev: Denne tråden er foreløbig kun på datainnsamlingsstadiet, og vil bli oppdatert med et skikkelig hovedinnlegg etter hvert. Kom gjerne med data i mellomtiden. Samsoving Ekstra omsorg og dulling ved lettere sykdom Oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld (4 linker) Tårer og gråt som kommunikasjonsmiddel Ser at andre tror du troller og kanskje gjør du det også, men du er inne på noe. Det er ikke tilfeldig at kvinner oppfører seg som små barn. Kvinner sjekker om partneren egner seg som far ved å oppføre seg som små barn. Det gir jo fra et evolusjonært synspunkt mening at kvinner ønsker en mann som er best mulig med barn.
AmandaVI Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 Noen burde ta seg av julerengjøringen på reddit - med flammekaster. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 16 timer siden, Frederik skrev: Ser at andre tror du troller og kanskje gjør du det også, men du er inne på noe. Det er ikke tilfeldig at kvinner oppfører seg som små barn. Kvinner sjekker om partneren egner seg som far ved å oppføre seg som små barn. Det gir jo fra et evolusjonært synspunkt mening at kvinner ønsker en mann som er best mulig med barn. Jeg har aldri sett den koblingen før... En slags shit test for å se om han takler barnestyr? Det er jo egentlig logisk. Jeg begynte faktisk å bli barnslig på grunn av eksen min, jeg prøvde å si i fra til ham, men han hadde følelsesmessige reaksjoner som om han ble angrepet, og jeg hadde aldri opplevd noe lignende før. Var så jævla lykkelig uvitende, men han ville altså introdusere meg for denne følelsesverdenen hans. Han fikk viljen sin og jeg trodde han skulle være glad for det, men nei, det var en selvfølge. Bah, dumme meg. Min følelsesverden var han lite mottakelig for. Jeg syntes det var slitsomt å måtte parere greiene hans, så jeg tenkte at han sikkert kom seg over det og kunne møte meg på midten. Gadd ikke svare på det. Men ... han så ikke det i det hele tatt, tok hele balansen som en slags status quo og ikke at det var unormalt. Skjønner meg aldri på de som ønsker å ta på seg ansvar, men så er de ikke skikket til det. Man sitter der og tenker, "javel, det er du som vil være sjefen, vis meg at du har det i deg, overbevis meg", og det er bare bullshit å få? Hvis man vil ha det jævla ansvaret må man vite hva ansvar går i. Er som om folk bare går rundt og leker at de er viktige eller noe. Beskytte egoet for enhver pris. Og samtidig rett til å dømme meg. Eller er det slik at man skal hjelpe andre til å ta ansvar? "Jeg snakker - du gjør!". Alt det kjedelige blir overlatt til meg og jeg skal liksom være glad for det og takknemlig. Anonymkode: 75abf...41d
SunnivaOslo Skrevet 10. desember 2016 #8 Skrevet 10. desember 2016 Nå jaaaaa.....skal nå si at man kan sammenligne menn på samme måte og😉 Feks at de ikke alltid får maten inn i kjeften uten å søle ut 30% eller at de hele livet må konkurrere med andre--> pappaen min er sterkere enn pappaen din!! I tillegg til overdreven sving og latskap☺ Mange kvinner gråter mye fordi vi er mer følelsesmennesker. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 Begge har myk hud Anonymkode: 342db...6bd
Gjest Frederik Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett den koblingen før... En slags shit test for å se om han takler barnestyr? Det er jo egentlig logisk. Jeg begynte faktisk å bli barnslig på grunn av eksen min, jeg prøvde å si i fra til ham, men han hadde følelsesmessige reaksjoner som om han ble angrepet, og jeg hadde aldri opplevd noe lignende før. Var så jævla lykkelig uvitende, men han ville altså introdusere meg for denne følelsesverdenen hans. Han fikk viljen sin og jeg trodde han skulle være glad for det, men nei, det var en selvfølge. Bah, dumme meg. Min følelsesverden var han lite mottakelig for. Jeg syntes det var slitsomt å måtte parere greiene hans, så jeg tenkte at han sikkert kom seg over det og kunne møte meg på midten. Gadd ikke svare på det. Men ... han så ikke det i det hele tatt, tok hele balansen som en slags status quo og ikke at det var unormalt. Skjønner meg aldri på de som ønsker å ta på seg ansvar, men så er de ikke skikket til det. Man sitter der og tenker, "javel, det er du som vil være sjefen, vis meg at du har det i deg, overbevis meg", og det er bare bullshit å få? Hvis man vil ha det jævla ansvaret må man vite hva ansvar går i. Er som om folk bare går rundt og leker at de er viktige eller noe. Beskytte egoet for enhver pris. Og samtidig rett til å dømme meg. Eller er det slik at man skal hjelpe andre til å ta ansvar? "Jeg snakker - du gjør!". Alt det kjedelige blir overlatt til meg og jeg skal liksom være glad for det og takknemlig. Anonymkode: 75abf...41d Der kan man se, han var neppe et bra fars og kjærestemateriale.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Både kvinner og spedbarn trenger en sterk mannsfigur i livet sitt. Anonymkode: 22a78...984
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både kvinner og spedbarn trenger en sterk mannsfigur i livet sitt. Anonymkode: 22a78...984 Det trenger vel de fleste menn også Anonymkode: af68b...b65 3
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Mer data: https://www.nrk.no/sport/irritert-flugstad-ostberg_-_-jeg-foler-det-var-jeg-som-gjorde-drittjobben-1.13306507
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #14 Skrevet 7. januar 2017 Vil ikke gå så langt som å sammenlikne dem med spedbarn. Men at kvinner har en del likhetstrekk med barn er det ingen tvil om. I likhet med barn er det mange kvinner som setter følelsene sine foran langsiktig tenking. En del kvinner forstår for eksempel ikke hvilke langsiktige problemer vi får ved å importere millioner av flyktninger fra fremmede kulturer. Det blir litt som ungen som vil dra alle villkattene inn i stua. Anonymkode: 08b96...a6f
Gjest Perfem2 Skrevet 7. januar 2017 #15 Skrevet 7. januar 2017 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 3 timer siden, XXVIII skrev: Mange menn som ikke forstår dette også, og mange som kvinner forstår det. Dette med å forstå at én svart svane ikke gjør svaner mindre hvite er også en greie kvinner har til felles med barn tror jeg. Anonymkode: 08b96...a6f
tussi680 Skrevet 11. januar 2017 #17 Skrevet 11. januar 2017 Godt å ha a mor, når du er liten, bitteliten mann. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå