AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hvem og hvor? Anonymkode: b22b0...878
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Ingen. Men er jusstudent i Bergen og ser at mange andre er det også så utelukker ikke at jeg har blitt gjenkjent. Anonymkode: 9a86e...b02
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 og hvordan mener du isåfall at en slik eventuell "gjenkjenning" skal foregå ? Anonymkode: 4fb11...fca 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: og hvordan mener du isåfall at en slik eventuell "gjenkjenning" skal foregå ? Anonymkode: 4fb11...fca Bildetråd, detaljerte historier etc Anonymkode: 01d7d...8fa
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 En god del. Folk jeg har snakket med andre steder, folk fra hjemområdet, mennesker jeg har sett på andre forum/nettsider, mennesker jeg har sett på gaten, osv. Husker ofte ansikt og brukernavn.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 To stykker. Hvem er ikke så nøye, ønsker ikke å gøre de ukomfertable her inne. Så da er det bedre å ikke si noe. Anonymkode: 79877...96e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Ja, har kjent igjen @Jacklost Anonymkode: eb142...05f
Gjest Jacklost Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, har kjent igjen @Jacklost Anonymkode: eb142...05f Hvor?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 7-8 stykker. Har også selv blitt gjenkjent, litt kjedelig hvis man har skrevet noe fjas man kanskje ikke helt står for. Anonymkode: e3bea...201
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Hvor? Haha, jeg tullet. Men nå ble du skremt! Anonymkode: eb142...05f
Gjest Jacklost Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg tullet. Men nå ble du skremt! Anonymkode: eb142...05f Ikke egentlig Hva skulle skjedd liksom? Skulle du kommet hjem til meg med en øks og kappet meg i biter?
Gjest Mihva Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg tullet. Men nå ble du skremt! Anonymkode: eb142...05f Tror ikke du kødder med Jacklost
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #14 Skrevet 8. desember 2016 Noen forsøker seg med navn og stedsnavn. Men nope, var ikke meg det gitt. Men hvorfor bry seg? Jeg har sett enkelte på kg i virkeligheten sånn helt tilfeldig, og kan ikke bry meg mindre. Dessuten er de som lager slike tråder og som skriver Er ikke Du hun eller han fra Den plassen eller jobben? alltid opptatt av å være ekle. Jeg klarer ikke se noen annen grunn til at noen har et så stort behov for å kjennegi en overbevisning om at Hah! Jeg vet Hvem Du Er liksom........ Gode mennesker gjør ikke slikt. Anonymkode: 4d3ba...4e3 4
Jordbæra Skrevet 8. desember 2016 #15 Skrevet 8. desember 2016 Helt sikker på at jeg har blitt gjenkjent i blant. Men aldri blitt konfrontert. Hadde ikke gjort meg noe å bli konfrontert, står for det jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #16 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen forsøker seg med navn og stedsnavn. Men nope, var ikke meg det gitt. Men hvorfor bry seg? Jeg har sett enkelte på kg i virkeligheten sånn helt tilfeldig, og kan ikke bry meg mindre. Dessuten er de som lager slike tråder og som skriver Er ikke Du hun eller han fra Den plassen eller jobben? alltid opptatt av å være ekle. Jeg klarer ikke se noen annen grunn til at noen har et så stort behov for å kjennegi en overbevisning om at Hah! Jeg vet Hvem Du Er liksom........ Gode mennesker gjør ikke slikt. Anonymkode: 4d3ba...4e3 Hvis man driver å utleverer folk her inne med konfidensiell informasjon man har opparbeidet seg gjennom jobb fortjener man alt man får. Anonymkode: e3bea...201 1
Gjest Sugemerke Skrevet 8. desember 2016 #17 Skrevet 8. desember 2016 Ja, venninna til venninna mi. Plager ikke meg. Sikkert ikke henne heller.
altflyter Skrevet 8. desember 2016 #18 Skrevet 8. desember 2016 Har gjenkjent noen, og tror jeg har blitt gjenkjent selv, men jeg har ikke sagt noe til dem. Folk ønsker å bevare anonymiteten sin, så da ser jeg ingen grunn til å henge dem ut. Akkurat som at jeg setter pris på at dem som har gjenkjent meg ikke henger meg ut 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis man driver å utleverer folk her inne med konfidensiell informasjon man har opparbeidet seg gjennom jobb fortjener man alt man får. Anonymkode: e3bea...201 Nei, hvorfor det? Forumet har tusenvis av brukere og det er ikke gitt at det gjelder deg selv om detaljer kan stemme. Svært mange brukere forandrer historien sin masse og da vil det alltid være noen som tror at de skriver om dem. Og som regel er det ikke om dem. Anonymkode: 4d3ba...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man driver å utleverer folk her inne med konfidensiell informasjon man har opparbeidet seg gjennom jobb fortjener man alt man får. Anonymkode: e3bea...201 Aner jeg bitterhet fordi noen har blitt avslørt om hvordan de har forholdt seg til jobben? Det får du ta i en egen tråd, eller med jobben. Dessuten er det er mysterie hvorfor du skriver dette til meg da jeg ikke driver med slikt. Anonymkode: 4d3ba...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå