AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Altså begrave med selv slik at ingen finner meg. Er det ulovlig? Går det ann å begrave seg selv alene eller trenger man hjelp fra noen. Ta det med ro , jeg er uansett dø. Anonymkode: 85c87...ba7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Dette Er TS. Jeg vil ikke at folk skal finne meg og begrave meg... eller besøke meg etter døden. Jeg vil dø ALENE. Man kommer ikke på nyheter sant? Anonymkode: 85c87...ba7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Hvis du tenker på "å forsvinne" som i å bli borte fra jordas overflate, mens du egentlig sitter på en pub i Pattaya, så er svaret nei. Du kan ikke stikke fra gjeld osv. Er du derimot gjeldsfri og ikke har noen forpliktelser ovenfor barn, har du lov til å stikke av ja. Tror ikke det er så lurt å begrave seg. Jeg ville heller ikke spurt noen om hjelp til det, da blir de medskyldig hvis det skulle skje deg noe. Hvis du har det vanskelig ville jeg forsøkt å prate med noen? :-) Anonymkode: 32ad8...378
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Ring dette nummeret nå: 116 123 (Mental Helse - de hjelper deg!) <3 Anonymkode: 32ad8...378 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Når det ikke er tillatt å spre aske hvor som helst, så antar jeg at det ikke er lov å lage seg en grav hvor som helst heller. Men siden det er ganske mange som forsvinner hvert år er det vel rimelig å anta at noen har gjort det du nevner. Evt forsvunne på havet. Du kan ikke donere kroppen til forskning da, og skrive at du ikke ønsker noen grav eller noe i den dur? Anonymkode: 7f603...d1d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når det ikke er tillatt å spre aske hvor som helst, så antar jeg at det ikke er lov å lage seg en grav hvor som helst heller. Men siden det er ganske mange som forsvinner hvert år er det vel rimelig å anta at noen har gjort det du nevner. Evt forsvunne på havet. Du kan ikke donere kroppen til forskning da, og skrive at du ikke ønsker noen grav eller noe i den dur? Anonymkode: 7f603...d1d Tror ikke de gjør det... jeg er bare 18 år TS Anonymkode: 85c87...ba7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring dette nummeret nå: 116 123 (Mental Helse - de hjelper deg!) <3 Anonymkode: 32ad8...378 Sånt er ikke noe poeng, om personer allerede er BESTEMT på en avgjørelse Anonymkode: 4d34a...20f
Gjest Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Selvmordstanker Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 16117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 Kirkens SOS: 22 40 00 40 Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg