Gå til innhold

Kven er du i Hotell Cæsar?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Marianne Halvorsen

Du er beskjeden og meget gjennomsnittlig. Du liker ikke å skryte av dine bragder.

:ler::tunge1::tunge1:

Skrevet

Marianne Halvorsen, men jeg vet ikke hvem det er ....

Gjest Anonymous
Skrevet

Du ble..

Marianne Halvorsen

Du er beskjeden og meget gjennomsnittlig. Du liker ikke å skryte av dine bragder.

Gjest Solsikke
Skrevet

Du ble..

Åge Nygård

Du kjenner sin plass i systemet. Du tar din jobb meget alvorlig og legger deg gjerne oppi andres saker.

:klø:

Skrevet

Marianne Halvorsen

Skrevet
Du ble..

Marianne Halvorsen

*tihi*

Jeg og... Hmm... Det er jo den gamle Marianne det da. Før hun begynte å rote rundt med han ekle typen... (testen er gammel)

Det er jo ikke verdens verste ting det, det kunne jo vært Svein Krogstad :ler:

Skrevet

Hahaha, som førstemann her ble jeg:

Astrid Anker-Hansen

Du har overblikket på det meste. De andre frykter deg like mye som de elsker deg.

Trodde ikke jeg var så fryktet, men :hoho: Ganske morsomt!

Gjest gjest1
Skrevet

Benedicte Brubak

Du liker ikke at noen bestemmer over deg. Du står for det du gjør og sier.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du ble:

Marianne Halvorsen

ha ha ha :ler:

Gjest celine
Skrevet

Sue-Astrid...

(men jeg ser jo ikke på Hotell Cæsar, så jeg aner forsåvidt ikke om det er bra eller dårlig... :tunge1: )

Gjest Aurélie
Skrevet

Du ble..

Sue-Astrid Wallace

Du er målrettet og viker ikke for noe eller noen. Du har ingen problemer med å bruke folk for å få viljen din.

Jaja, sånn kan det gå..

:hoho:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Du ble..

Juni Lunde

Du er et følelsesmenneske og har tendens til å drukne dine sorger i jodlevann og gråtesekvenser.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Sue-Astrid Wallace

Hvem er det?

Skrevet

Du ble..

Marianne Halvorsen

Ja, ja. Stemmer kanskje littegrann? :roll:

Gjest Lizzi
Skrevet

Ble Benedicte jeg - og det passer i grunnen bra. Liker ikke at noen bestemmer over meg!

Skrevet

Jeg ble Sue Astrid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Victoria Lunde

Du er mekleren i familien og vil helst at alle skal like deg. Du gir alle en sjanse til, noe som ikke alltid lønner seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Finn Folke Thorp

Åjassånå, der har vi deg - du er en av dem som skriver manus på dette evighetsprosjektet. Hvem er du egentlig; Tore Ryens litt mer intelligente fetter?

Gjest Anonymous
Skrevet
Finn Folke Thorp

Åjassånå, der har vi deg - du er en av dem som skriver manus på dette evighetsprosjektet. Hvem er du egentlig; Tore Ryens litt mer intelligente fetter?

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Du ble..

Marianne Halvorsen

*tihi*

Jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...