Gå til innhold

Kven er du i Hotell Cæsar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ble..

Marianne Halvorsen

Du er beskjeden og meget gjennomsnittlig. Du liker ikke å skryte av dine bragder.

*tihi*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tror det er en feil med mann/kvinne-spørsmålet. Siden du ble Svein Krogstad og jeg Victoria Lunda. Da jeg gikk tilbake og valgte at jeg var kvinne ble jeg Svein Krogstad. :klø:

Skrevet
Tror det er en feil med mann/kvinne-spørsmålet. Siden du ble Svein Krogstad og jeg Victoria Lunda. Da jeg gikk tilbake og valgte at jeg var kvinne ble jeg Svein Krogstad. :klø:

Hmm... Kanskje eg egentlig skulle vere Victoria då. LITT bedre enn Svein i alle fall :sjokk:

Skrevet

Marianne Halvorsen

Du er beskjeden og meget gjennomsnittlig. Du liker ikke å skryte av dine bragder.

Gjest Valhalla
Skrevet

Gidder ikke ta testen men håper det hadde blitt Jens August, han er fet.

Skrevet
Gidder ikke ta testen men håper det hadde blitt Jens August' date=' han er fet.[/quote']

Pffft!! Prøv då. Du blir heilt sikkert Svein Krogstad du og.

Skrevet

Marianne Halvorsen

ikke det at jeg vet hvem det er, ser ikke på Hotell Cæsar.

Gjest Valhalla
Skrevet

Hoho jeg ble Sue-Astrid, det er jo enda bedre nesten.

Sue-Astrid Wallace

Du er målrettet og viker ikke for noe eller noen. Du har ingen problemer med å bruke folk for å få viljen din.

Skrevet

Jeg ble Åge - pliktoppfyllende og ordentlig og legger gjerne nesa mi opp i andres problemer... :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ble

Juni Lunde

Du er et følelsesmenneske og har tendens til å drukne dine sorger i jodlevann og gråtesekvenser.

Skrevet

Teit test iom at de har tatt utgangspunkt i at ingen av skuespillerne tenker likt.

Jeg ble iallfall Julie Anker-Hansen

Du er kunstnerisk og elsker å prøve ut nye ting. Din smak i menn er ikke av det beste.

Det siste stemmer iallfall. Og jeg vil jo utdanne meg innen media eller design. Jaja :roll:

Skrevet

Du ble:

Marianne Halvorsen

Du er beskjeden og meget gjennomsnittelig. Du liker ikke å skryte av dine bragder.

Gjest happyending
Skrevet

Victoria Lunde

Du er mekleren i familien og vil helst at alle skal like deg. Du gir alle en sjanse til, noe som ikke alltid lønner seg.

Jeg kryssa av for kvinne :P

Skrevet

Charlotte Iversen

En liten femme fatal som mener at gutter er som moreller. De skal plukkes når de er modne.

:sjarmor:

Skrevet

Sue-Astrid Wallace

Du er målrettet og viker ikke for noe eller noen. Du har ingen problemer med å bruke folk for å få viljen din.

Skrevet

Victoria Lunde

:o What???

Skrevet

Sue-Astrid Wallace

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...