Brisinga Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 I det siste synes jeg det har blitt så mange av dem. Noen som har tanker om hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg bruker det som tidsfordriv, men ønsker ikke snakke med noen. Før når jeg hadde bilde, var det profilene uten bilde som kom med seksuelle tilnærmelser. Anonymkode: 9194f...cd0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Jeg er der bare for å snoke. Anonymkode: b347b...97f
Brisinga Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2016 Det var jo oppløftende. Snoking 🙄
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Jeg er redd for at noen jeg kjenner skal finne meg, pluss at jeg ikke er fotogen i det hele tatt. Anonymkode: b075f...6e4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Menn som er gifte eller har kjærester fra før. Anonymkode: 8da4a...6f4 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Det er jo lite interessant å snakke med noen uten profilbilde. Hoppet glatt over sånne da jeg var registrert der. Gikk et useriøst inntrykk,men om folk bare er der for å snoke eller sex så er de vel ikke seriøse uansett. Ikke det at jeg ville sagt ja til sex med noen uten bilde om jeg hadde vært interessert i det. Anonymkode: e82c2...63c
Rubus Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Lukter svidd av profiler uten bilde men ingen regler uten unntak. Hadde profil på sukker for mange år siden. Ble kontaktet av en del jenter uten bilder. Svarte ganske kjapt at se skulle sende bilde på mail eller så var det ikke aktuelt. De fleste gangene følte jeg meg ganske råtten ettersom man totalt mistet interessen og man visste jenta skjønte hvorfor, men hun ene som sendte endte faktisk opp med å bli samboeren min. Hun turte ikke ha bilde der fordi hun hadde kollegaer som ville erte hun om de så at hun også var der inne. Tok lang tid før hun turte innrømme ovenfor venner og familie hvordan vi EGENTLIG møttes gitt
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 9 timer siden, Rubus skrev: Tok lang tid før hun turte innrømme ovenfor venner og familie hvordan vi EGENTLIG møttes gitt Temmelig patetisk. Anonymkode: 1650a...b91
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 For kvinner er det flere grunner til dette: 1. Man slipper de idiotene som tar kontakt bare basert på bildet, uten å ha giddet å kaste et blikk på selve profilen (og dem er det mange av) 2. fordi man ikke ønsker å bli gjenkjent der. Det betyr ikke at man er i et forhold fra før, men alle er ikke klare for å være åpenlyst på sjekkern. Spør man om bilde så får man som regel det. Det er ikke sånn at dette nødvendigvis er mindre pene folk heller. Anonymkode: f6d39...aa6
OppNedPåAlt Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Snoking men skjønner ikke hvorfor noen gidder å skrive til meg når jeg ikke har bilde.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #14 Skrevet 9. desember 2016 Men det er da ingenting å klage over, bare å krysse av for å skjule de som ikke har profilbilde. Du trenger sldri å se disse,så lat som de ikke er der. Anonymkode: 9194f...cd0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #15 Skrevet 9. desember 2016 På 8.12.2016 den 14.40, Brisinga skrev: I det siste synes jeg det har blitt så mange av dem. Noen som har tanker om hvorfor? Noen ganger får jeg lyst til å lage en profil med downs og spamme ned profilen til menn, gjerne et bilde med fingeren i nesa. "diskriminerer du meg fordi jeg har downs?", "selv om jeg har downs betyr det ikke at jeg er dum!", "jeg trodde du var annerledes! hvorfor svarer du meg ikke?", så skal vi se hvor mye de tar meg på "alvor", osv, slik de ønsker å bli tatt på alvor selv! Anonymkode: ff4c9...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå