Snutus Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Er det noen som har et forslag til en fin vals vi kan bruke som bryllupsvals? :klø:
Lullu Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Tim Christensen, "Right next to the right one". Nydelig, og veldig enkel å danse til!!!!!
smilepia Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Egentlig trenger jeg at andre svarer på denne tråden, da jeg ikke vet om så mange fine valser... Men en sang som alltid får meg til å begynne å valse er faktisk sangen fra disney tegnefilmen om Tornerose... :-D <nynne> "Jeg vet du og jeg har vært sammen i en drømm... " </nynne> Noe utradisjonellt kanskje, men tror jeg må lufte den for min kjære. Hehe -Smilepia-
Cathie Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 har hørt av noen at "simply red, if you don't know me by now" er fin å danse til, men er ikke sikker, syns kanskje den gikk litt sakte, men jeg vet ikke jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Egentlig trenger jeg at andre svarer på denne tråden, da jeg ikke vet om så mange fine valser... Men en sang som alltid får meg til å begynne å valse er faktisk sangen fra disney tegnefilmen om Tornerose... :-D <nynne> "Jeg vet du og jeg har vært sammen i en drømm... " </nynne> Noe utradisjonellt kanskje, men tror jeg må lufte den for min kjære. Hehe Vet du hva sangen fra Tornerose heter eller hvor jeg kan finne den på nettet? -Smilepia-
Snutus Skrevet 30. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2004 Det ble litt feil. Glemte å logge meg på. Jeg prøver igjen og spør om noen vet hva sangen fra Tornerose heter og hvor jeg kan finne den?
Arwen Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 Tornerose sangen heter once upon a dream Vi skal danse etter John Denver - Annies song.
Cajsa Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Tornerose sangen heter once upon a dream Vi skal danse etter John Denver - Annies song. Vi også!
Gjest lillelou *ikke innlogget* Skrevet 1. desember 2004 #10 Skrevet 1. desember 2004 Tornerose-sangen er opprinnelig skrevet av Tchaikovsky, og forekommer i en av hans balletter,mener jeg.Uuusikker på hvilken da, selvsagt.I tilfelle noen vil ha den i en mer klassisk variant enn Disneyutgaven, bare :-) .
Gjest lillelou*ikke innlogget* Skrevet 1. desember 2004 #11 Skrevet 1. desember 2004 Sjekket litt....balletten heter selvfølgelig "Sleeping Beauty"...man får virkelig "prinsesse på ball"-følelsen av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå