AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Synes anvendt datateknologi høres spennende ut. Noen som vet hvordan dette studiet er? Hva man jobber som senere om man har en bachelor i dette? Anonymkode: 6b3e6...3c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har ikke bachelor i det, men i informasjonsteknologi, begge fører jo gjerne til sys. utviklings/drifts eller andre typer oppgaver. Ok utdannelse som kan gi muligheter, men det er et lite helvete å jobbe med. Lange arbeidsdager (mange av mine kolleger kjører type 15 timer i døgnet), nesten aldri fri og maksimalt stress. Nå må jeg tilbake til jobbtastaturet... Anonymkode: 3be2b...331 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke bachelor i det, men i informasjonsteknologi, begge fører jo gjerne til sys. utviklings/drifts eller andre typer oppgaver. Ok utdannelse som kan gi muligheter, men det er et lite helvete å jobbe med. Lange arbeidsdager (mange av mine kolleger kjører type 15 timer i døgnet), nesten aldri fri og maksimalt stress. Nå må jeg tilbake til jobbtastaturet... Anonymkode: 3be2b...331 Åja. Men hva jobber du som, for har hørt man kan jo bli IT-Konsulent osv. Har de også lange dager å en stressende hverdag da eller er det bare i noen jobber? Anonymkode: 6b3e6...3c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja. Men hva jobber du som, for har hørt man kan jo bli IT-Konsulent osv. Har de også lange dager å en stressende hverdag da eller er det bare i noen jobber? Anonymkode: 6b3e6...3c7 Jobber med bla. sys. utvikling og drift. Det er selvsagt ikke alle som jobber veldig mye, men det er nok ennå generelt utbredt å jobber ekstremt mye. Det er nok derfor også mange konsulenter som ikke akkurat jobber lite, er man f.eks. systemutvikler og er konsulent så må man raskt regne med en 60-80 timer i uka. Anonymkode: 3be2b...331
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Okey, takk for svar! Anonymkode: 6b3e6...3c7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Har jobbet som systemutvikler, både som konsulent og fast ansatt i over ti år. Har aldri vært borti steder hvor folk jobber over 40 timer i uka. Jeg har full fleksitid, ingen problemer med å både hente og levere i barnehage/skole. Samme gjelder alle mime kollegaer. Det er en myte at folk i it-bransjen jobber mye. Anonymkode: 05263...011 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet som systemutvikler, både som konsulent og fast ansatt i over ti år. Har aldri vært borti steder hvor folk jobber over 40 timer i uka. Jeg har full fleksitid, ingen problemer med å både hente og levere i barnehage/skole. Samme gjelder alle mime kollegaer. Det er en myte at folk i it-bransjen jobber mye. Anonymkode: 05263...011 Da har du enten hatt gode arbeidsgivere og/eller hatt ganske mye flaks, for det er faktisk ganske vanlig at mange jobber svært mye i teknisk rettede bransjer. Jeg skrev ikke at det gjelder alle, men betydningen var at det gjelder ganske mange. Anonymkode: 3be2b...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå