Gå til innhold

Å ha sex med en gynekolog?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja den gynekologen hørtes seriøs ut.. Er han profesjonell i jobben sin? Siden han "ler seg i hjel" av en sånn tulle tråd? Eller har han bare dårlig humor kansje..:sFun_sleeping:

Anonymkode: 1e317...162

Hallo det er en uttrykksmåte. Hva jeg og min mann snakker om og tullet om i hjemmet vårt har virkelig mye å si for profersjonaliteten han har i sitt yrke.  Ser du virkelig ikke det? 

Anonymkode: be3b6...37b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble han gynekolog? Vet du?  Har alltid lurt på hvorfor noen velger et sånt felt :fnise: 

Anonymkode: e1c1a...cb3

Det har jeg også spurt om. Nå jobber han hovedsaklig med infertilitet da, ønsker ikke å si noe mer om akkurat hva han jobber med. 

Men han har pasienter som i de aller aller fleste av tilfellene ikke dør. Kvinner er som oftest litt bedre til å ta vare på sin egen helse ifht menn.

Som oftest så beriker han livene til de han jobber med (veldig mye oppfølging av gravide og fødende). Et familiemedlem som også er gynekolog har hatt en stor mentorrolle i livet hans. 

Og så er han en sucker for "the miracle of life". Der han mange ganger får være med gravide gjennom hele svangerskapet  (ofte kompliserte svangerskap) frem til og ofte under fødsel. Man kan få et fantastisk mirakel ganske så ofte i en jobb som dette. Mens man feks ved en kreftavdeling dessverre ofte får svært mye smerte og død tett innpå seg hver dag. 

Anonymkode: be3b6...37b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...