Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #1 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Blir helt sjokkert når man leser endel kommentarer her. Nettroll kan man kalle det ser jeg. Selv lurer jeg på om mange folk sliter psykisk, og skal dra alle andre på sitt nivå . Og er du dum nok til og svare dem, så får du beskyldninger om at du mobber og hetser. Ja vel. Nå har vi ytringsfrihet. Og folk bør å legge det bak øret at ikke alle er som DEG. Noen tenker annerledes. Respekten for andre en seg selv er virkelig fraværende for mange. Jeg sier ikke at alle er like. Man ser til gjengjeld at det er helt klart 2 person med flere nick? Som plager noen få personer de ikke liker. Hvorfor? Om du ikke liker vedkommende , du trenger jo ikke kommentere spydig, frekt. Endret 9. desember 2016 av Timaras Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8. desember 2016 #2 Del Skrevet 8. desember 2016 De som er ufin kan vi heve oss over og ignorere. De fleste er greie og kommer med reflekterte og gode råd, eller bare noe som får en til å tenke. Det er godt. Det er også godt å lufte tankene sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 8. desember 2016 #3 Del Skrevet 8. desember 2016 Når man lar annonymbruker driver på som de gjør så kan man ikke forvente noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 8. desember 2016 #4 Del Skrevet 8. desember 2016 KG har vært en barnehage lenge. Ikke noe nytt med det. Tusenogen troll samlet på ett sted. Det må bli krøll det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Del Skrevet 8. desember 2016 "blitt"? Er jo det som er sjarmen med kg, man kan oppleve barnet i seg igjen. Jeg opplever intelligensnivået litt på barnehagenivå av og til, så da går jeg ned på samme nivå. Å skrive om mer kompleks logikk eller resonering er som å prøve gjengi kompleks historie til en gjeng barn, de gidder ikke sitte stille å høre på, de har heller lyst å leke (med rosablogger og sladder). Så man må endre "språket" man bruker på kg for at andre skal forstå hva en mener. Onelinere funker veldig bra for det er ca så lange kg brukere klarer konsentrere seg om gangen Anonymkode: 626ce...fcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #6 Del Skrevet 8. desember 2016 2 timer siden, exictence skrev: De som er ufin kan vi heve oss over og ignorere. De fleste er greie og kommer med reflekterte og gode råd, eller bare noe som får en til å tenke. Det er godt. Det er også godt å lufte tankene sine. Ja jeg har ikke noe problem med å overse dem. Ikke vanskelig å se at noen gjør det med viten å vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 8. desember 2016 #7 Del Skrevet 8. desember 2016 Nei. Og det vet vi fordi generelle sutretråder som denne er like gamle som KG selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 8. desember 2016 #8 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, Winston Churchill skrev: Når man lar annonymbruker driver på som de gjør så kan man ikke forvente noe annet. Spot on! 90% av trolling blir gjort av anonymbruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 8. desember 2016 #9 Del Skrevet 8. desember 2016 Er så lite her inne. At jeg følger rett å slett ikke med lengre Å nå er jeg glad for det. Har det bedre med folk som står for hvem de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, Beltedyr skrev: Spot on! 90% av trolling blir gjort av anonymbruker. Hadde vi ikke hatt AB, så hadde folk bare opprettet 2 kontoer; en for trolling og en for normal posting. Det hadde jeg gjort iallfall Anonymkode: 626ce...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Del Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, Timaras skrev: Blir helt sjokkert når man leser endel kommentarer her. Nettroll kan man kalle det ser jeg. Selv lurer jeg på om mange folk sliter psykisk, og skal dra alle andre på sitt nivå . Og er du dum nok til og svare dem, så får du beskyldninger om at du mobber og hetser. Ja vel. Nå har vi ytringsfrihet. Og folk bør å legge det bak øret at ikke alle er som DEG. Noen tenker annerledes. Respekten for andre en seg selv er virkelig fraværende for mange. Jeg sier ikke at alle er like. Man ser til gjengjeld at det er helt klart 2 person med flere nick? Som plager noen få personer de ikke liker. Hvorfor? Om du ikke liker vedkommende de, du trenger jo ikke kommentere spydig, frekt. Hvorfor drar du psykiske plager inn i dette og snakker nedsettende om folk med psykiske plager? Virker som du ikke har noe som helst peiling på hva det vil si å ha en diagnose. Anonymkode: 460e7...93c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2016 #12 Del Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, Timaras skrev: Blir helt sjokkert når man leser endel kommentarer her. Nettroll kan man kalle det ser jeg. Selv lurer jeg på om mange folk sliter psykisk, og skal dra alle andre på sitt nivå . Og er du dum nok til og svare dem, så får du beskyldninger om at du mobber og hetser. Ja vel. Nå har vi ytringsfrihet. Og folk bør å legge det bak øret at ikke alle er som DEG. Noen tenker annerledes. Respekten for andre en seg selv er virkelig fraværende for mange. Jeg sier ikke at alle er like. Man ser til gjengjeld at det er helt klart 2 person med flere nick? Som plager noen få personer de ikke liker. Hvorfor? Om du ikke liker vedkommende de, du trenger jo ikke kommentere spydig, frekt. Helt enig. Jeg får alltid stygge svar for mine meninger. Uansett hva. Faen drittlei at de skal oppføre seg som barn for å føle seg selv bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #13 Del Skrevet 8. desember 2016 18 minutter siden, Timaras skrev: Er så lite her inne. At jeg følger rett å slett ikke med lengre Å nå er jeg glad for det. Har det bedre med folk som står for hvem de er. Så har vi dem som til stadighet bytter nick. Anonymkode: 03d1c...e4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2016 #14 Del Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, Winston Churchill skrev: Når man lar annonymbruker driver på som de gjør så kan man ikke forvente noe annet. Skulle aldri vert lov å skrive som anonymbruker. Det ødelegger mye og voksne folk leker seg som anonymbruker og driver med personangrep. For de tørr ikke vise med nick hvem de er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #15 Del Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar du psykiske plager inn i dette og snakker nedsettende om folk med psykiske plager? Anonymkode: 460e7...93c Godt poeng. Folk er ganske naive om de tror alle "slemme" mennesker har psykiske lidelser. Tro det eller ei, men det går an å være en egoistisk megge som ikke bryr seg om hva andre føler uten at de har en diagnose. Anonymkode: 626ce...fcd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2016 #16 Del Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så har vi dem som til stadighet bytter nick. Anonymkode: 03d1c...e4b Bedre det å vise seg med nick så folk kan blokkere, enn å gjemme seg som anonymbruker så det ikke går an å blokkere! Mange som har angrepet meg som jeg gjerne skulle blokkert, hadde de bare skrevet med nick! Har ikke lyst å ha noe med sånne idioter å gjøre. Håper for all del det er barn som holder på sånn og ikke voksne menn og enda verre voksne kvinner som jeg trodde oppførte seg mer enn barn og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #17 Del Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, Bootyhunter skrev: Helt enig. Jeg får alltid stygge svar for mine meninger. Uansett hva. Faen drittlei at de skal oppføre seg som barn for å føle seg selv bedre. Virker som enkelte bevisst gjør seg dumme, er veldig bitre for ett eller annet, er genuine kranglefanter eller generelt er utrivelige bare for å få noen brukere til å føle seg dårlige. Anonymkode: 9e5db...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #18 Del Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virker som enkelte bevisst gjør seg dumme Anonymkode: 9e5db...ae8 Jeg tror de faktisk er så dumme..... Jeg har merket at sammenligninger er spesielt problematiske for kg brukere. La oss si at jeg sier at noen "spiser som en gris". Da vil en kg bruker tolke det slik: "Sier du at mennesker og griser er like? Mennesker har faktisk høyere intelligens enn griser, jeg tror du er en av disse som menneskeliggjør griser. De er ikke like i det hele tatt" Anonymkode: 626ce...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 8. desember 2016 #19 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, Bootyhunter skrev: Helt enig. Jeg får alltid stygge svar for mine meninger. Uansett hva. Faen drittlei at de skal oppføre seg som barn for å føle seg selv bedre. Offermentalitet er eksempel barnehagenivå. Endret 8. desember 2016 av Frederik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2016 #20 Del Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, Frederik skrev: Offermentalitet er eksempel barnehagenivå. Det verste er så klart personangrep og drittfolk som skal leke tøffe bak anonymbruker! Ingenting slår det. Hvem i helvete driver å angriper fremmede folk på nett? Ingen normale vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå