AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Del Skrevet 8. desember 2016 . Anonymkode: dc776...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 8. desember 2016 #2 Del Skrevet 8. desember 2016 Normalt gir jeg en klem. Men har jeg hatt noe godt å drikke på byen så kan jeg gi en stor klem og et kyss på kinnet, men er aldri frempå eller seksuell av meg. Derfor de har vært mine veninner i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Del Skrevet 8. desember 2016 Typen gjorde det mye i starten av vårt forhold. Jeg ser ikke noe grunn til at man skal gjøre sånt, spesielt ikke når man er i et forhold så det har han slutta med. Anonymkode: 4b257...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Del Skrevet 8. desember 2016 Nei, det blir for intimt. Kysser de heller på puppen. Anonymkode: 6a9f7...c8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 8. desember 2016 #5 Del Skrevet 8. desember 2016 Nei. Jeg gir dem en klem hvis det er lenge siden jeg har sett dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvem vil ha siklet til venner på seg, æsj Anonymkode: 094f7...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg er ikke mann, men hvem er det som ønsker å bli kysset på av en venn?? Hadde en venn kysset meg uten forvarsel hadde jeg blitt skikkelig irritert! Anonymkode: 91452...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 9. desember 2016 #8 Del Skrevet 9. desember 2016 Ja, det gjør jeg. Kinnet er ufarlig område og bør ikke kunne misforståes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Del Skrevet 9. desember 2016 1 minutt siden, Holar skrev: Ja, det gjør jeg. Kinnet er ufarlig område og bør ikke kunne misforståes. Jeg har vokst opp med dette som en høffelig ting men ser at det ikke er noe de fleste nordmenn setter pris på så dropper det. Man må jo først tenke på om det er for mye av det gode for mange, det er respekt for folk å tenke på det først. Anonymkode: 79351...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 9. desember 2016 #10 Del Skrevet 9. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke mann, men hvem er det som ønsker å bli kysset på av en venn?? Hadde en venn kysset meg uten forvarsel hadde jeg blitt skikkelig irritert! Anonymkode: 91452...fc3 Er heller ikke mann, men dette er nok veldig individuelt. I min omkrets er et kyss på kinnet like normalt som en klem. Kysser gjerne mine nærmeste venner på munnen også, uansett kjønn. Er ingenting seksuelt med dette, men det er det vi er vandt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Del Skrevet 10. desember 2016 Ja, eller ikke sånn leppene rett på kinnet, men en klem på kinnet og et kyss ut i luften på en måte... det er da ganske normalt? Anonymkode: 0ba50...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Del Skrevet 15. desember 2016 Før syntes jeg dette var rart, men nå etter noe reising har jeg blitt vant med kyssing på kinnet. Synes det er fint med folk jeg liker, og med fremmede er det bare en normal høflighetsgreie. Jeg reagerer negativt til dette kun når det er noe negativt å reagere på -men det er i de samme situasjonene som ellers på kloden, altså om noen er respektløse eller uhøflige. Det har seg sånn at det er uhøflig å IKKE kysse på kinnene i mange situasjoner, spesielt med eldre, men også for mange unge, og siden det altså føles koselig mellom venner så tradisjonen holder seg. Og det er selvsagt helt vanlig at de med kjærester også hilser med å kysse på kinnet (spesielt til og mellom jenter), på lik linje med alle andre. Gutta seg i mellom kysser like ofte hverandre, men du ser oftere unntak og. Anonymkode: 377ae...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå