Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i år gått til anskaffelse av kunstig juletre. Er ikke så begeistret for juletrefoten.

Er det noe om har noen lure tips til hvordan juletrefoten kan skjules?

Skrevet

Mange draperer stoff som matcher pynten rundt foten, sett endel av det i interiørmagasiner også. 

Skrevet

Nille har noe de kaller "juletreskjørt", en slags kurv som skal skjule foten. :)

Skrevet

Finnes det juletrefot som ikke er kunstig?

• 2 uker senere...
Skrevet

Med gaver? :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Sheherasade skrev:

Med gaver? :fnise:

Det har vi gjort. Dvs at vi har pakket inn esker i julepapir og bånd som matcher juletrepynten. Dette har vi dandert fint under treet. Julegavene som har papir som ikke matcher med dette, blir plassert på et stort bord som står i en krok. 

Her skal alt matches... :tree:

Skrevet

Jeg legger noen av pakkene rundt. 🤗 Juletreet pakkes vekk første helgen i det nye året så da står det bare et par dager med bar fot. 😆

Skrevet

Lim på bark på den kunstige foten, så det ser ut som treet står på egne ben (røtter) :hoho:

Anonymkode: 6a8ed...8a1

• Liker 1
Skrevet
På 8.12.2016 den 22.24, Frida skrev:

Nei det gjør vel ikke det, men det har vel heller ikke noe med saken å gjøre. Det TS lurer på en hvordan folk skjuler foten som følger med det kunstige treet hun har kjøpt. 

Anonymkode: c9e53...2fe

Skrevet

Strie med rød julesløyfe. 

Anonymkode: a2a78...947

Skrevet
På 8. desember 2016 den 22.24, Frida skrev:

Hehe, samme tenkte jeg. :hoho: Trær har såvidt meg bekjent ikke føtter. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør vel ikke det, men det har vel heller ikke noe med saken å gjøre. Det TS lurer på en hvordan folk skjuler foten som følger med det kunstige treet hun har kjøpt. 

Anonymkode: c9e53...2fe

Jo, det er så, men hva med å kjøpe en ekte juletrefot, det finnes utallige typer. Se bare her 

Kanskje ts liker en av dem?

Skrevet

Jeg har ikke en gang juletre, men har av en eller annen grunn fått med meg at juletreskjørtet hos Nille er veldig lite og at bl.a. Europris og Mekk har større varianter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...