Gå til innhold

Hvordan unngå crerpy menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det sikre måter å unngå creepy menn? Noen nettsider eller fb sider hvor man kan se hvem som har syke preferanser, er psykopat, sosiopat, overgriper osv i lokalområdet eller tettsted og by en bor i?

Litt slik oversikt som europool har. 

Anonymkode: 13b39...585

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crerpy :fnise: 

Anonymkode: 063d7...27c

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det sikre måter å unngå creepy menn? Noen nettsider eller fb sider hvor man kan se hvem som har syke preferanser, er psykopat, sosiopat, overgriper osv i lokalområdet eller tettsted og by en bor i?

Nei. enkelt og greit.
Det er grovt overtramp i forhold til personvern.

Anonymkode: f0333...46f

• Liker 6
Skrevet

Lurer på det samme. Bare at jeg trenger en over kvinnfolk. 

Litt sånn at man kan luke vekk alle di med mange intim partnere, empatiløse, egoistiske ++++++++

Anonymkode: 75023...4d9

• Liker 1
Skrevet

Kvinner som har kommet ut av forhold med psykopater og andre destruktive menn er av en eller annen grunn ikke så opptatt av å advare andre jenter mot samme mann. De er nok så glad for å ha reddet sitt eget skinn at de driter i om andre kvinner må gjennom samme helvete.

Så nei, det finnes ingen registere eller annen måte å unngå sånne menn på.

Anonymkode: e200b...ed3

Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som har kommet ut av forhold med psykopater og andre destruktive menn er av en eller annen grunn ikke så opptatt av å advare andre jenter mot samme mann. De er nok så glad for å ha reddet sitt eget skinn at de driter i om andre kvinner må gjennom samme helvete.

Hadde noen advart om disse menneskene så hadde ikke noen trodd på dem likevel.

• Liker 3
Skrevet

jeg har blitt advart om en tidligere flørt. glad jeg ble advart 

Skrevet

Jeg var sammen med en forferdelig fyr engang.. Men jeg så det ikke selv, men en tidlig pekepinn var at ingen av mine venner likte han. 

Så prøv å ha øyene åpne i vertfall og ikke forsvinnn helt inn i forelskelsen..

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og bli stemplet som den gale eksen? Det er nok ikke særlig fristende. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan nok ha noe med at omverdenen aldri tror på hva en sier så det er rett og slett som å skyte seg selv i leggen. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, hvordan type truse har du på deg?

Anonymkode: e39ca...330

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, må skuffe deg der. Menn er creepy, ekle, psykopatiske overgripere som hater kvinner. Beklager. Finn en annen planet. 

Skrevet

Mye hat mot menn her på forumet.

Anonymkode: 03dec...dfe

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye hat mot menn her på forumet.

Anonymkode: 03dec...dfe

Slutt nå. Du vet godt at det er et fåtall menn som er psykopater, sosiopater eller overgripere. Ikke skjær alle menn under en kam.

Anonymkode: 9a1da...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...