Aprikos. Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Så for sånn 3 uker siden ble jeg med en fyr hjem etter at en felles venn av oss fikk oss til å snakke sammen på byen (vi hadde altså matcha på tinder en uke før). Begge var litt beskjedne, men samtalen gikk naturlig og ikke det at jeg fikk med meg det eller tenkte så mye over det der og da (var venninne mine som fortalte meg det i ettertid), men det hadde visst vært mye flørting. Og jeg er ikke den som greier å flørte med alle, spesielt ikke der det blir så naturlig at jeg ikke får med meg at jeg gjør det. Uansett så ble jeg med han hjem etter litt over en time med prating, jeg er ikke den som ligger med hvem som helst og sa til han at dette mest sannsynlig ikke kom til å skje, men han ville fortatt ha meg med hjem. Etter mye kyssing, litt avkledning og en lang indre debatt med meg selv om jeg skulle ligge med han eller ikke, fant jeg ut at jeg var altfor full, så jeg greide å overbevise hjernen min om å gå. Jeg var litt redd for at han skulle bli litt bitter når jeg skulle gå, men i stedet for fant han fram telefonen sin og ba meg om snapchatten hans. En felles venninne av oss fortalte meg en uke senere at han ikke hadde vært bort i en eneste jente hele semesteret. Og at han egentlig er en type som fort kan bli litt usikker på seg selv fordi han sliter litt med synet. Jeg synes jo han er veldig pen egentlig. Deretter forteller bestekompisen hans, som bor med han, at jeg virkelig burde prøve meg på han fordi han synes jeg var skikkelig pen og sånt. På ett julebord sånn 1,5 uke etter at jeg ble med han hjem, prøvde jeg veldig lenge å manne meg opp til å gå å snakke med han. Jeg hadde jo ett lite håp om at han skulle komme bort til meg. Så kom bestekompisen hans bort til meg og bare "ja har du snakka med han enda? Det er ingenting å stresse med liksom, jeg kjenner han godt, er bare å gå bort å si hei liksom". Da det bare var sånn mindre enn 1 time igjen av julebordet greide jeg å komme meg bort til han å si hei. Igjen så var det en god tone der og han var like lett å snakke med som forrige gang, men han virket litt stresset. Vi hadde ikke snakket mer enn sånn 15 min før spurte om jeg ville være med inn, han hentet jakken sin, han skulle gå på grunn av noe skolegreier sa han. Jeg fikk en klem og ett "lykke til på eksamen". Her er greia, han er utrolig beskjeden og en smule usikker, så han er ikke den som går bort til folk og sier hei eller tar sånn veldig initiativ til ting, så han kommer nok ikke til å spør meg om å finne på noe. Bestekompisen hans som er sammen med venninna mi, begge to driver å maser på meg og bare "dere må snakke i lag", "du må komme på besøk" osv... Burde jeg tørre å spørre han om film og vin på fredag for eksempel? Jeg er livredd for hva jeg skulle fått i svar.
Gjest Lykke_ Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Gjør det! Verste som kan skje er at han sier nei og det er jo ikke verdens undergang? Det er nok større sjanse for at han blir veldig glad og sier ja! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Denne fyren virker som en skikkelig pudding. Du trenger ikke noe oppussingsprosjekt. Det finnes utallige ferdig utlærte menn der ute klare til å få en sjanse hos deg. Anonymkode: 21057...9ec
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne fyren virker som en skikkelig pudding. Du trenger ikke noe oppussingsprosjekt. Det finnes utallige ferdig utlærte menn der ute klare til å få en sjanse hos deg. Anonymkode: 21057...9ec Eller bare uerfaren? Skulle sett deg ta kontrollen over noe du (kanskje) aldri har gjort før? Men men. Kanskje du er en sånn verdensmester som kan alt? Uansett.. Kjør på Ts! Send en melding/ gjør whatever du må for og bli kjent med han:) og et lite tips. Ta med vennina di og kompisen hans og finn på noe alle fire:-) Anonymkode: 533ea...3db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå