Gå til innhold

Erfaring med sex på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring? Ble det noe forhold ut av det? Har hatt sex på første date en gang og vi ble kjærester. Har også ei venninne som hadde sex på første date, de har vært sammen i 3 år og venter barn nå.

Anonymkode: f885e...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Jeg vet om mange som har hatt sex på første date, og som har vært kjærester i flere år etterpå. 

Skrevet

Jeg kjenner også noen. Det er 10 år og 3 barn siden.

Skrevet

Erfaringen min tilsier at det ikke skjer noe mer hvis man starter med sex, så blir det bare sex.

Anonymkode: 2886b...030

• Liker 1
Skrevet

Begge mine forhold startet som fylleligg :P Begge varte i tre år, i det ene kom det et barn til verden. 

Anonymkode: c15ff...e94

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres erfaring? Ble det noe forhold ut av det? Har hatt sex på første date en gang og vi ble kjærester. Har også ei venninne som hadde sex på første date, de har vært sammen i 3 år og venter barn nå.

Anonymkode: f885e...c3a

Jeg var på en date med en mann i august. Likte han veldig godt på første date. Han forsøkte seg på 2 date. Jeg sa at det var for tidlig. Tenkte at han kun var ute etter sex. Jeg mener at det er lurt å være forsiktig med sex på første og andre date for det er nok lett for at man da bare blir sex og ingenting mer. Man skal lære hveandre å kjenne som person.  

Endret av JenniferA
Skrevet

er kjemien der og jeg er trygg på han er jeg med 

Skrevet

Med min eks mann så var jeg prinsippfast.  Ble med han hjem fra en fest, men ga streng beskjed om at det ikke ville bli noe sex.  Holdt vel det løftet til kl 7 neste morgen, så strengt tatt var det vel ikke første kveld, men første morgen ;)  Var sammen i ni år.

Men min nåværende samboer var det sex første gang.  Nærmer oss fire år.

Skrevet

Har både dårlige og gode erfaringer med det! 

Kommer ikke an på om man har sex på første date eller ikke, kommer an på personen og hva han/hun er ute etter 

Skrevet
På 7.12.2016 den 23.55, JenniferA skrev:

Jeg var på en date med en mann i august. Likte han veldig godt på første date. Han forsøkte seg på 2 date. Jeg sa at det var for tidlig. Tenkte at han kun var ute etter sex. Jeg mener at det er lurt å være forsiktig med sex på første og andre date for det er nok lett for at man da bare blir sex og ingenting mer. Man skal lære hveandre å kjenne som person.  

Synes dette er en veldig god beskrivelse og vurdering.  Personlig har jeg et langt forhold bak meg som startet i senga  på første date, men det er unntaket for meg. Men  alle relasjoner er ulike. Lærdommen er at det er for dumt å tenke at sex på første date nødvendigvis ødelegger muligheten for et forhold. Samtidig er det mange som er ute etter bare  sex- og gjerne har det på første date- uten at det gir et godt grunnlag for en videre relasjon. Så  hvis man dater og intensjonen er et forhold, så er JenniferA inne på noe veldig vesentlig ! :)

• Liker 1
Skrevet

Sist date jeg var på, i slutten av mai endte med sex. Nå er vi samboere.

Skrevet

God erfaring. Punkt slut. 

Skrevet

mann 25 her....vist du er seriøs og du like ham du er med så hadde jeg aldrig hatt sex på første date...da skaper du et inntrykk hos mannen. billige kvinner er ikke attraktivt i lengden

Skrevet
1 minutt siden, Trex90 skrev:

mann 25 her....vist du er seriøs og du like ham du er med så hadde jeg aldrig hatt sex på første date...da skaper du et inntrykk hos mannen. billige kvinner er ikke attraktivt i lengden

Men da har man luket ut en mann som går rundt å kaller kvinner billige. Vinn-vinn :danse:

Anonymkode: 4d634...cbb

• Liker 5
Gjest RealWildOne
Skrevet

Personlig liker jeg når det utvikler seg til noe seksuelt, gjerne allerede første date, annet bidrar til mer usikkerhet enn det burde være. Sant nå kommer jo alt an på setting og hvordan daten er, selv er jeg en som alltid har gått raskt til sengs med jenter - hadde ei latt meg vente for lenge så hadde jeg sluttet å tenke på henne som aktuell.

Skrevet
11 minutter siden, Trex90 skrev:

Vi havnet i seng første kvelden. Men det er så lenge siden at det ble ikke kalt date.

Vi har nå to barn og tre barnebarn. ;)

Anonymkode: 05d2e...c2a

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har man luket ut en mann som går rundt å kaller kvinner billige. Vinn-vinn :danse:

wow , jeg kalte kvinner for billige....uffameg ...ring internettpolitiet

Skrevet
12 minutter siden, Trex90 skrev:

wow , jeg kalte kvinner for billige....uffameg ...ring internettpolitiet

:fnise:

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har kun erfart det i edru tilstand, men det fungerte bra det. :laugh: De beste forholdene jeg har hatt startet slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...