AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Nå har det seg slik at bilen min er uten motor, det koster i følge verkstedet minimum 40.000 å fikse den så jeg trenger bil men har ikke penger til egenanndel og vil vel heller ikke kjøpe for ny bil, kunne tenke meg rundt 100,000. Reglene slik jeg leser de i de ulike bankene er at bilen skal være maks 10 år når nedbetalt, så det betyr vel at jeg må ta forbrukslån til 16-20%rente :-( har huslån menn vil ikke prøve å bake dette inn i det, lånte i sommer 40,000 på det for å kjøpe den bilen som nå står med et stort hull i motoren her ute. Noen gode råd på veien? dyrt å være fattig... Anonymkode: e63ea...032
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Kjøp bil hos en bilforhandler og de hjelper deg med finansiering. Anonymkode: 9a3ee...1ca
*Pixie* Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Du kan få fullfinansiert billån, dog med høyere rente, men det er bedre rente enn forbrukslån som regel? Det kommer jo an på hvor mye du har råd til i måneden da. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 tenkte 2-3000 pr mnd, ser påsiden til NAF, de har 15 års grense på når bilen skal være nedbetalt, menn de skal da vite hvem bil du skal kjøpe når du søker og det vet jeg jo ikke enda, vil jo ha lånet i orden først. Anonymkode: e63ea...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå