Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #1 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har vært hos legen og fått ny resept på p-piller, men glemte å kjøpe dem! :oops: Etter 7 pillefrie dager skulle jeg i kveld ha begynt på nytt brett, men er altså tom for piller og alle apotekene er stengt. Om jeg løper på apoteket i morgen tidlig og kjøper nye og tar kveldens om morgene og så morgendagens på kvelden som vanlig, holder det? Eller må vi likevel bruke kondom/være avholdende den neste uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 #2 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg TROR det vil holde. Blir jo det samme som å ha glemt pillen en dag, for så å ta den neste morgen i stedet. Men det avhenger vel kanskje av hvilken pilletype det er også. Kan du ikke spørre på apoteket i morgen da - de vet det sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #3 Del Skrevet 29. november 2004 Det er alltid "verst" å glemme første pille i et brett. Du trenger jo ikke å være totaltavholds..finnes mange andre morsomme ting det ikke blir barn av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Det er alltid "verst" å glemme første pille i et brett. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 Så lenge det ikke går mer enn 12 timer på overtid så går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 jeg har med mer enn en anledning glemt å begynne etter 7 dager, og det har alltid gått bra å begynne etter 8 dager. Men dette har forekommet etter at jeg har gått på pilla i lengre periode, og da kan det ha sammenheng med at kroppen trenger tid på å bli fruktbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 29. november 2004 #7 Del Skrevet 29. november 2004 Hvorfor det? Jeg har ikke peiling på hvorfor, men dette står ihvertfall i pakningsvedlegget til mine p-piller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 29. november 2004 #8 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har ikke peiling på hvorfor, men dette står ihvertfall i pakningsvedlegget til mine p-piller... Hm... Aldri hørt om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 29. november 2004 #9 Del Skrevet 29. november 2004 Fordi da har du allerede gått 7 dager uten pille, og dermed er kroppen allerede veldig lav/nesten tom for hormonene. Og drøyer du da enda lenger så kommer egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eve Skrevet 29. november 2004 #10 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) ... Endret 4. oktober 2020 av eve Utdatert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå