Persephone Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Ingen spoilers, takk! Jeg har ikke fått sett siste episode før nå, siden jeg ikke har tv og ser det hos foreldrene mine. Søsteren min har selvfølgelig klart å slette opptakene av programmet, så jeg lurte: Er det noe sted jeg kan se det på nett?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Du trenger ikke opprette en egen tråd, bare for å fortelle det. Snakker du forresten om den norske eller svenske?? Uansett, det er bare til å holde seg unna den tråden hvor det skrives om programmet. Anonymkode: 205b5...713 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Ja, DPlay. Koster 99 i mnd Anonymkode: e3eb1...bac
Persephone Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke opprette en egen tråd, bare for å fortelle det. Snakker du forresten om den norske eller svenske?? Uansett, det er bare til å holde seg unna den tråden hvor det skrives om programmet. Anonymkode: 205b5...713 Okaay? Jeg skjønte ikke hva det var du mente der, men greit nok. Det er den norske jeg tenkte på. Det ser ikke ut til at de sender den i reprise flere ganger. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, DPlay. Koster 99 i mnd Anonymkode: e3eb1...bac Oh, det er ikke mulig å se den noe annet sted? Det er litt kjipt å måtte betale så mye bare for den ene episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå