Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Har hatt Telenor i utrolig mange år nå, og føler meg litt lurt når jeg ser hva konkurrentene har å tilby Jeg betaler 299,- for 2GB hos Telenor, når jeg kan få 2GB fra Ice.net til 199! (Har tenkt å kjøpe 1GB til 99 hos Ice, da jeg ikke har bruk for noe mer, og Telenor så hvidt jeg vet ikke tilbyr 1GB abonnement! Og da er det verdt å nemne at det er fri sms og ringeminutt hos begge disse selskapene, og ice har god dekning i følge dekningskartet. Så før jeg bestemmer meg for å bytte vil jeg gjerne høre deres meningerHar dere noen erfaringer med Ice.net? Edit: Så faktisk nå at på ICE får man 5GB til 299,-! Er rart at Telenor kan tjene noe på å ha det så UTROLIG dyrt! Endret 7. desember 2016 av Cats123
FantasDick Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Har brukt Ice i snart to år, har ikke noe å utsette på de. Dekninga er helt normal og det er aldri noe tull med faktura e.l.
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 (endret) 1 minutt siden, FantasDick skrev: Har brukt Ice i snart to år, har ikke noe å utsette på de. Dekninga er helt normal og det er aldri noe tull med faktura e.l. Høres bra ut, er det mulig å spørre hvor du bor i landet? Bor selv noen timer fra nærmeste by Endret 7. desember 2016 av Cats123
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har hatt ICE i litt over ett år nå, og er veldig fornøyd. Har hatt med meg mobilen på flere fjell, og hatt god dekning hele veien. God kundeservice har de også! Anonymkode: 68815...1be
FantasDick Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 6 minutter siden, Cats123 skrev: Høres bra ut, er det mulig å spørre hvor du bor i landet? Bor selv noen timer fra nærmeste by Bor på bygda, 1 1/2 time unna nærmeste by.
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå, FantasDick skrev: Bor på bygda, 1 1/2 time unna nærmeste by. Noe sånt her også Føler meg rimelig klar til å få byttet ut dette Telenor-greiene nå!
Anonym2467 Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Har hatt ice i ca 1 år nå. Var litt tull i begynnelsen men funker fint nå. Før når jeg snakket i tlf kunne det bli helt stille før det ble brutt etter 3-4 sekunder, har ikke opplevd det på en stund nå.. De er billig og bra men ræva kundeservice, men det gjelder vel Telenor også 😁
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 3 minutter siden, Anonym2467 skrev: Har hatt ice i ca 1 år nå. Var litt tull i begynnelsen men funker fint nå. Før når jeg snakket i tlf kunne det bli helt stille før det ble brutt etter 3-4 sekunder, har ikke opplevd det på en stund nå.. De er billig og bra men ræva kundeservice, men det gjelder vel Telenor også 😁 Hmm.. Bor du litt langt fra nærmeste by da eller? Ja Telenor's kundeservice er mildt sagt ikke noe å skryte av
Anonym2467 Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 23 minutter siden, Cats123 skrev: Hmm.. Bor du litt langt fra nærmeste by da eller? Ja Telenor's kundeservice er mildt sagt ikke noe å skryte av Hehe nei bor midt i Oslo 😉 Og det var det sirkuset som måtte til for å finne ut av hvorfor det ble brutt så jeg bare levde videre med det og heldigvis løste det seg av seg selv, bank i bordet 😁
Zzyzx Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Ice bruker Telias (tidligere Netcom) nett der de ikke har dekning selv. For meg er det helt ubrukelig, men dersom Telia har dekning der du bor og bruker telefonen så er det ingen grunn til å nøle. Bare bytt. Grunnen til at Telenor er dyrere er at de er "premium"-selskapet, mens det er andre Telenor-eide selskaper som tar seg av lavprissegmentet. Talkmore er ett av eksemplene. Telenor tjener fett med penger uansett, og jeg tror ikke de er særlig avhengig av privatmarkedet for å få resultater på mobil.
Gjest Notatboka Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Jeg byttet fra Telia(tidligere Netcom) til Ice for ca et år siden, er veldig fornøyd og har ikke hatt noe problemer verken med dekning eller annet
Angelheart2 Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Jeg byttet over til ICE på telefonen til guttungen nå i sommer. Han hadde til da hatt kontantkort, men siden han begynte å spille Pokemon Go trengte han et abonnement med inkludert data. I og med at Telenor ikke har abonnement med så lite som 1GB valgte vi ICE, som virket som et veldig godt alternativ. Guttungen er ikke så imponert, for å si det mildt.... Datatilkoblingene feiler til stadighet. Selv om det står 4G i displayet så stopper alt opp, filmer hakker og det er ofte han ikke kommer inn på internett i det hele tatt. Han bruker min gamle telefon og jeg hadde aldri noe problem med dette med Telenor, så jeg vet det ikke er telefonen sin feil (vi har også forsøkt å bytte SIM-kort for å sjekke). Men, jeg regner med dette er lokale forskjeller og atman andre steder kan oppleve det motsatte, for alt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Bytta til Ice for ett par år siden. Bor i Finnmark. Merker ikke forskjell uansett hvem som leverer til meg... Anonymkode: 3af93...23c
ajarRun Skrevet 9. desember 2016 #14 Skrevet 9. desember 2016 Ring telenor først, de har marginer og gå på. De kan redusere prisen eller endre abonnementet ditt. Si di planlegger å bytte fordi prisen ikke er konuransedyktig. Med litt flaks reduserer de prisen. Hvis ikke bytter du, og da ringer de ofte for å få beholde deg.
Gjest Cats123 Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 På 9. desember 2016 den 14.14, amativeReflection skrev: Ring telenor først, de har marginer og gå på. De kan redusere prisen eller endre abonnementet ditt. Si di planlegger å bytte fordi prisen ikke er konuransedyktig. Med litt flaks reduserer de prisen. Hvis ikke bytter du, og da ringer de ofte for å få beholde deg. Hmm tror du de er villige til å gi meg et 1 gb abonnement til 99? Ble skeptisk når noen skrev de brukte netcom sitt nett, da vi har hytte en plass der de ikke har dekning i det hele tatt.. Jaja er heldigvis ingen bindingstid dersom Ice ikke står helt til forventningene
ajarRun Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 27 minutter siden, Cats123 skrev: Hmm tror du de er villige til å gi meg et 1 gb abonnement til 99? Ble skeptisk når noen skrev de brukte netcom sitt nett, da vi har hytte en plass der de ikke har dekning i det hele tatt.. Jaja er heldigvis ingen bindingstid dersom Ice ikke står helt til forventningene Søsteren min ringte Talkmore fordi hun ville bytte til ICE, hun fikk da et år med 99 kroner på deres tilsvarende abonnement. De har marginer å gå på. Ring dem og si du vil bytte men at du ville høre om de har muligheter til å matche pris da du er fornøyd med dem.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 Ice er dritt. Ustabilt og fævlig. Til helvete med ice! Anonymkode: 5a384...eb8
Gjest Cats123 Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ice er dritt. Ustabilt og fævlig. Til helvete med ice! Anonymkode: 5a384...eb8 Høres ikke bra ut Bor du langt fra nærmeste by?
Gjest Cats123 Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 16 timer siden, amativeReflection skrev: Søsteren min ringte Talkmore fordi hun ville bytte til ICE, hun fikk da et år med 99 kroner på deres tilsvarende abonnement. De har marginer å gå på. Ring dem og si du vil bytte men at du ville høre om de har muligheter til å matche pris da du er fornøyd med dem. Okei, takk får prøve på det dumt de ikke har 1GB abonnement da egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå