AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Et kurs som gir lett jobb, og man kan kanskje starte sitt eget AS i senere tid. Har tenkt på maler, men ville høre om andre har slitt med det samme valget. Anonymkode: 9c8af...b70
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Har sett på det også, men usikker på om det er lett med eget AS i senere tid. Anonymkode: 9c8af...b70
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Hvorfor skal du ha eget AS? Anonymkode: 41b82...92d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Alltid hatt lyst å starte et eget AS, og ha det fleksi om man blir eldre. Anonymkode: 9c8af...b70
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Jobbsøkerkurs. Skaff deg en vanlig jobb. Samme hva. Mens du jobber der. Kan du opparbeide deg litt kapital til å starte noe for deg selv. Samtidig som du kan drive litt markedsanalyse for å se hva det er mulig å lage en bærekraftig bedrift på i ditt område. Anonymkode: 05d5a...24a 4
Harmankaya Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Du vil ha eget AS fordi du alltid har hatt lyst på det, og fordi 'du vil ha det fleksi om du blir eldre'. Du aner heller ikke hva du skal jobbe med i ditt AS. Dette høres ut som en plan for winners, by winners. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 På 12/7/2016 den 21.19, AnonymBruker skrev: Jobbsøkerkurs. Skaff deg en vanlig jobb. Samme hva. Mens du jobber der. Kan du opparbeide deg litt kapital til å starte noe for deg selv. Samtidig som du kan drive litt markedsanalyse for å se hva det er mulig å lage en bærekraftig bedrift på i ditt område. Anonymkode: 05d5a...24a Har jobbet på sykehjem i endel år, og det er ikke noe jeg vil jobbe med lengre. Vil helst prøve noe nytt, men ekstremt vanskelig å finne noe som frister og kan gi meg muligheten for et AS eller ENK. Takk for svar. Anonymkode: 9c8af...b70
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 31 minutter siden, Harmankaya skrev: Du vil ha eget AS fordi du alltid har hatt lyst på det, og fordi 'du vil ha det fleksi om du blir eldre'. Du aner heller ikke hva du skal jobbe med i ditt AS. Dette høres ut som en plan for winners, by winners. Snakker om vinner. Eldre mann på kvinneguiden som har blitt grinebiter? Anonymkode: 9c8af...b70 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Programmering Anonymkode: 1ecc2...e85
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Du kommer ingen vei med å slutte i jobben. Et ENK. eller AS tar årevis med prøving å feiling å få til å bli bærekraftig. Derfor må du ha jobben din ved siden av. Så kan du fiske litt i markedet, prøve og feile. Men du må ha en stabil inntekt ved siden av du kan leve av. Til det du dkal starte for deg selv blir bærekraftig og på sikt går ann å leve av. Man slutter ikke i en jobb på en fredfag, og går inn i ditt eget firma på mandagen. Det tar år før du har fått i gang noe med en så stor kundekrets at det gir fortjeneste. Pass på jobben din. Og vær kreativ og finn en nisje som ingen har tenkt på enda i ditt nærområde. Men som det er stor etterspørsel etter. Det er råd fra en som har startet et par ENK. Anonymkode: 05d5a...24a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 Les hva jeg spør om før du svarer da. Du forklarer ting som en normalt oppegående person forstår. Jeg ser nå at det var en feil å spørre på kvinneguiden. Lykke til med ditt ENK, og er det noe jeg vet så er det at man starter ikke et eget firma før man kan sitt fag. Huff. Anonymkode: 9c8af...b70 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå