Nåleputa Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Tenkte å putte godteri og blad pluss flaxlodd. Hva mer?
Nåleputa Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2016 Tenkte på variasjon, og å glede barna mine. 😘
Gjest Notatboka Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Nåleputa skrev: Tenkte på variasjon, og å glede barna mine. 😘 Jeg er tenåring og har bestandig fått godteri og et blad i min julestrømpe. Er veldig fornøyd med det og syns selv at jeg får mer enn nok ellers i jula Om du skal ha mer oppi avhenger jo det veldig av både alder, kjønn og interesser så er vanskelig å komme med forslag uten å vite det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har tidligere fått ting som ansiktsmaske, neglelakk, kosesokker, duftlys, en DVD, såpe etc. Anonymkode: cb2a5...ecd
Honey Dew Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Ingenting. Ingen i vår familie får julestrømper. De får vente til gaveutdelingen 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har fått f.eks en nattpysj, kosesokker, eller en film, noe kroppspleie, en bok, julebrus, te, i tillegg til blad og godteri. Anonymkode: 3b827...b52
Gjest Marillia Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har i litt sjokolade, marsipan, en klementin eller to, et juleblad og noe annet godteri. Jeg gir mine snart voksne barn det samme som alltid, og omtrent det samme som jeg fikk. Vi har ikke hatt tradisjon for å putte gaver i, kun godteri og juleblad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå