AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Trenger litt tips damer! Jeg har ikke noe stort fremfall, men sammen med en fra før av kort skjede skaper dette en del problemer. Fremfallet gjør ofte vondt under samleie, i tillegg stanger penis ofte borti livmortappen under sex. Dette fører til smerter og blødninger og er veldig plagsomt. Fram til nå passer vi på å ha sex den tiden i syklusen hvor livmortappen er litt høyere opp og prøver oss med stillinger som gjør meg "lenger". Dog er dette ganske begrensende og slitsomt i lengden. Finnes det andre tips? Anonymkode: 4450f...efc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Hva slags fremfall har du da? Har du blitt operert? Jeg har ikke ikke problemer ved samleie så vet ikke om noen tips. Jeg er selv operert, livmoren er fjernet og bakre vegg strammet opp. Har igså kort skjede, men mannens penis er "kun" 13 cm lang. Har din mann kanskje lang penis? Anonymkode: bfa02...e94
Sphere Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Han får vel begrense inntrengningen da, så han ikke rekker så langt inn. Blir mykere sex, men da slipper du disse smertene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå