Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg har veldig grove brynshår. Har prøvd å google det, men finner veldig lite på norske søk, men hvis jeg søker "coarse eyebrow hairs" finner jeg en del. Her er et bilde som jeg fant som forklarer det litt:https://iamsavanah.files.wordpress.com/2015/05/img_0447.jpg

Jeg syns det er skikkelig vanskelig å få dem til å se "myke" og fine ut. Når jeg ser på sånne tutorials på youtube om hvordan man kan fylle inn bryna, ser det så lett og pent ut, men med en gang jeg prøver meg på det samme ser det bare så stygt ut på grunn av hårstrukturen. Jeg har i utgangspunktet en veldig fin form på bryna og nok hår, det er bare strukturen som er problemet. Jeg går hver 3. uke til salong og fikser de (de er veldig flinke og kunne ikke klart meg uten) og til daglig bruker jeg brow wiz og brow gel fra Anastasia, men likevel blir ikke så fine som mange andres bryn syns jeg... :( Jeg syns de blir så rotete og ufeminine. 

Er det noen her som har samme "problem" som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere dem? 

Anonymkode: 058a8...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nappe dem tynnere (fra undersiden) - aldri skjær de eller barber de, da blir de grovere! Når du napper, blir håret som vokser ut finere. Bruk litt balsam på brynene av og til for å mykne de. 

Om de er lange kan du klippe de litt fra oversiden, og tegn med pudder eller blyant og gre de til siden med bryngele.

Anonymkode: f036f...035

Skrevet

Jeg har også sånne, for noe herk:( 

Anonymkode: 13c18...6d2

Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nappe dem tynnere (fra undersiden) - aldri skjær de eller barber de, da blir de grovere! Når du napper, blir håret som vokser ut finere. Bruk litt balsam på brynene av og til for å mykne de. 

Om de er lange kan du klippe de litt fra oversiden, og tegn med pudder eller blyant og gre de til siden med bryngele.

Anonymkode: f036f...035

Takk for tips! :) Jeg tror ikke jeg skal nappe de noe tynnere, det ser litt rart ut på meg. Jeg barberer de heller ikke. Jeg skal prøve å bruke litt balsam, det har jeg ikke tenkt på!

Ops, nå så jeg at jeg ikke var så anonym lenger, men jaja haha :) 

Endret av GlitterGlitter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...