Cathie Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Ser lissom på så mange av innleggene her... temaer som "...er ute etter å terge litt", "hårsåre bruder" og sånne ting, og hvis man skriver litt feil eller uklart i et innlegg så henger alle seg opp i det isteden for det som egentlig er poenget! Virker som så manger er ute etter å rett og slett slenge dritt! Skjønner ikke poenget med dette. Ser mange som lar seg provosere også, og det er så dumt! For da blir det så mye større enn det hadde blitt hvis man overså sånt! Huff.. blir litt trist og oppgitt jeg :-( og en sånn stemning syns jeg ikke det er noe koselig å ha på et bryllupsforum! Er det bare jeg som ser dette, eller jeg som reagerer på det eller hva?
Snutus Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Helt enig med deg, cathie. Jeg har ikke latt meg provosere av noe som har blitt skrevet her i det siste, men det har vært litt rar stemning.
Vendelin Skrevet 29. november 2004 #3 Skrevet 29. november 2004 Skriver under på den jeg også. Skikkelig irriterende er det faktisk, men gidder ikke ofre krefter på de innlegga selv.
Cathie Skrevet 29. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2004 selv er jeg så fæl til å la meg engasjere!! SKikkelig kjipt egentlig *jobbelittmedmegselvtror jeg*
Saeria Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 Der er vel litt sånn her inne til tider. Noen ganger er det "hakke på barnehageansatte uka", og andre ganger er det "hakke på kommende bruder og gifte jenter som henger inne på bryllupsforumet uka".
Cathie Skrevet 29. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2004 Der er vel litt sånn her inne til tider. Noen ganger er det "hakke på barnehageansatte uka"' date=' og andre ganger er det "hakke på kommende bruder og gifte jenter som henger inne på bryllupsforumet uka". [/quote'] Ja, jeg smugtitter litt inn på barn og familie sidene og litt sånn avogtil, og det er helt utrolig og hvordan folk kritiserer håpløse ting!
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #8 Skrevet 29. november 2004 Jeg er Bruden, jeg er en sart person?Dette er forum på internett,ikke ral life...
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Jeg er Bruden' date=' jeg er en sart person?Dette er forum på internett,ikke ral life...[/quote'] real...
Gjest Melk Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg smugtitter litt inn på barn og familie sidene og litt sånn avogtil, og det er helt utrolig og hvordan folk kritiserer håpløse ting! Og det har liksom ikke skjedd her før i det siste? Get real...
Cathie Skrevet 29. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2004 Og det har liksom ikke skjedd her før i det siste? Get real... var ikke det jeg snakka om da... huff.. enda en bekreftelse på at man ikke kan skrive noe som helst uten at det blir misforstått...
Cathie Skrevet 29. november 2004 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2004 Jeg er Bruden' date=' jeg er en sart person?Dette er forum på internett,ikke ral life...[/quote'] Mulig jeg tar feil, men jeg tror de som snakker om at de skal gifte seg er er ordentlige mennesker som virkelig skal det, "in real life"
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #13 Skrevet 29. november 2004 Tror det er mange som må slutte å være så såre jeg og ha litt selvironi- Her inne er det mange brudizillaer ( nå kan dere gjøre narr av hvordan jeg stavet det ) Inne på gravide er det mange overhysterikse gonna be mødre og wanna be mødre Inne på barn og fam er det en hel haug med bessevissere med perkekte unger. Inne på kropp, helse etc er det en gjeng med treningsidioter, inne på religion er det en gjeng med fantatiker Get my drift? Ponget er at det finnes mange med mange meninger og mange som kun er ute etter å fyrer opp under. Ikke ta dere så nær av det, skriver man mnoe feil ( ikke skrivefeil) men bruker kanskje er ord i feil sammenheng så det får en annen menong - ha litt selvironi og le av deg selv
Gjest ThereseF ikke innlogget Skrevet 30. november 2004 #14 Skrevet 30. november 2004 Jeg synes denne trenden endra seg etter at en ikke trengte å logge seg inn for å skrive innlegg. Det er jo stort sett den eller de som er anonym gjest som 'provoserer'.. Jeg gidder heller ikke å hisse meg opp over det, men jeg syns det er litt dumt, for før så var dette et trivelig og inspirerende forum, nå er det mye mer 'krangling'. Merker at jeg ikke er så ofte inne her som jeg var tidligere... Men, kanskje det bare er meg som er litt rar også?
Sita Skrevet 30. november 2004 #15 Skrevet 30. november 2004 Der er vel litt sånn her inne til tider. Noen ganger er det "hakke på barnehageansatte uka"' date=' og andre ganger er det "hakke på kommende bruder og gifte jenter som henger inne på bryllupsforumet uka". [/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #16 Skrevet 30. november 2004 Jeg var ikke ute etter å terge noen med min navnebytte-sak, men kanskje mer for å få en litt mer spicy diskusjon enn en suppete erklæring om at "jeg tar min tilkommendes navn"...hvis noen skjønner . Er ikke ute etter å sable noen ned eller få noen til å føle seg ille berørt. Bare sjekker at folk tenker nøye gjennom hva de gjør...
Bokalven Skrevet 1. desember 2004 #17 Skrevet 1. desember 2004 Jeg var ikke ute etter å terge noen med min navnebytte-sak' date=' men kanskje mer for å få en litt mer spicy diskusjon enn en suppete erklæring om at "jeg tar min tilkommendes navn"...hvis noen skjønner . Er ikke ute etter å sable noen ned eller få noen til å føle seg ille berørt. Bare sjekker at folk tenker nøye gjennom hva de gjør...[/quote'] Tips: Før du starter en ny diskusjon, gjør et søk i søkfunksjonen. Søk på "navnebytte" og avgrens søket til bryllupsforumet. Der vikl du se at dette har vært diskutert opp og i mente tusen ganger før. Jeg skjønner godt at folk begynner å bli lei.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #18 Skrevet 2. desember 2004 Greit nok at folk blir lei, MEN, vi velger jo hva vi vil lese og hvilke innlegg vi vil svare på selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå