AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Kom over en gammel tråd hvor en bruker skrev at disse 3 må være på plass for å få til et forhold. Mitt evige problem er at jeg ikke får til disse 3. De gangene jeg har fått en god kjemi med noen har de enten vært på vei til en annen by/land, eller ikke vært single lenge nok. Nylig møtte jeg en fyr jeg virkelig kunne se for meg noe mer med. Vi hadde noen kjempefine dater og ble fort komfotable med hverandre, men så kom det frem at han ikke var klar for noe nytt. Jeg merker det er vanskelig for meg å ikke bli gående og håpe at han skal ta kontakt senere (altså om noen mnd, ikke bare noen uker). Jeg tror han også oppriktig likte meg veldig, men han var sammen med eksen i 4 år, og jeg aner ikke hvor lang tid han trenger for å bli klar. Det hadde gått ca 5 måneder nå, og det er vel ikke så lenge etter et langt forhold. Skal absolutt ikke sitte og vente på han, men lurer på om noen har noen erfaringer å dele angående dette? Kan det bli rett tid? Vi møttes jo kun et par uker dessverre, så er redd det ikke er nok å bygge på for at han skal ha lyst til å ta opp tråden. Anonymkode: a45ff...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Det, kaller jeg et umuligt mål. Anonymkode: 9b915...fab
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 "Dårlig timing", "ikke klar for noe nytt", "andre forpliktelser" = liker deg ikke godt nok. Så det er ikke tre ting som må falle på plass nei. Det er ikke lett å treffe den rette, men det skal det ikke være heller. Var en potensiell livspartner rundt hvert hjørne, hadde vi ikke satt pris på dem. Det eneste du kan gjøre er å maksimere dine sjanser er å være ditt beste jeg, og treffe så mange nye mennesker som mulig. Og selvsagt slippe taket i de som ikke vil ha deg, og ikke kaste bort tid. Anonymkode: 9bf16...64c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det, kaller jeg et umuligt mål. Anonymkode: 9b915...fab Hvem har sagt noe om et mål? Målet mitt er ingenting annet enn å diskutere dette med rett sted og rett tid. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Dårlig timing", "ikke klar for noe nytt", "andre forpliktelser" = liker deg ikke godt nok. Så det er ikke tre ting som må falle på plass nei. Det er ikke lett å treffe den rette, men det skal det ikke være heller. Var en potensiell livspartner rundt hvert hjørne, hadde vi ikke satt pris på dem. Det eneste du kan gjøre er å maksimere dine sjanser er å være ditt beste jeg, og treffe så mange nye mennesker som mulig. Og selvsagt slippe taket i de som ikke vil ha deg, og ikke kaste bort tid. Anonymkode: 9bf16...64c Så du er uenig i at det finnes noe som heter dårlig timing? Jeg har selv vært der at jeg har møtt kjempefine fyrer, men er er bare ikke der, fordi jeg fremdeles har følelser for eksen eller ikke orker å gå inn i noe nytt kort tid etter. Er ikke det dårlig timing? Som sagt så understreker jeg at jeg ikke skal vente på han, og at det er vanskelig å si hvor mye det var å bygge på etter bare noen få treff. Nå vil jeg ikke sitte her og argumentere side opp og ned at han faktisk var interessert, for det kan jeg jo ikke vite. Men han tok i alle fall mye mer kontakt enn meg hele veien, og han forklarte grundig hvorfor han ikke kunne treffes mer, vi hadde en veldig åpen dialog hele veien, og det var tydelig at han syns situasjonen var veldig kjip. Syns det blir for enkelt å bare hyle at han ikke var interessert. Anonymkode: a45ff...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Nå er jeg verken ekspert eller autoritet på feltet selv, men mine egne erfaringer stemmer ganske godt med AB#2. Som regel så klarer man å jobbe seg gjennom dårlige omstendigheter hvis man treffer riktig person. Selv møtte jeg hun jeg er sammen med bare en knapp måned etter at det ble slutt mellom hun jeg en gang trodde var mitt livs kjærlighet. Det var absolutt ikke riktig timing både ift. bruddet og andre omstendigheter i livet mitt, men jeg visste relativt tidlig at dette var noe jeg ville satse på. Anonymkode: 0bbf1...698 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom over en gammel tråd hvor en bruker skrev at disse 3 må være på plass for å få til et forhold. Mitt evige problem er at jeg ikke får til disse 3. De gangene jeg har fått en god kjemi med noen har de enten vært på vei til en annen by/land, eller ikke vært single lenge nok. Nylig møtte jeg en fyr jeg virkelig kunne se for meg noe mer med. Vi hadde noen kjempefine dater og ble fort komfotable med hverandre, men så kom det frem at han ikke var klar for noe nytt. Jeg merker det er vanskelig for meg å ikke bli gående og håpe at han skal ta kontakt senere (altså om noen mnd, ikke bare noen uker). Jeg tror han også oppriktig likte meg veldig, men han var sammen med eksen i 4 år, og jeg aner ikke hvor lang tid han trenger for å bli klar. Det hadde gått ca 5 måneder nå, og det er vel ikke så lenge etter et langt forhold. Skal absolutt ikke sitte og vente på han, men lurer på om noen har noen erfaringer å dele angående dette? Kan det bli rett tid? Vi møttes jo kun et par uker dessverre, så er redd det ikke er nok å bygge på for at han skal ha lyst til å ta opp tråden. Anonymkode: a45ff...e7d Jo, jeg kan bekrefte at alle 3 må være på plass. Datet mange men ingen kjemi, stedet var feil og tiden var ikke inne. Når jeg ga opp om å treffe drømmemannen, det var da det skjedde. Ikke i mine villeste drømmer trodde jeg at jeg skulle treffe han på dette forumet. Jeg nærmer meg 50 år. Du må smøre deg med myeeeee tålmodighet og vente til han dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå