AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Hei! Er det noen som har erfaring med falske blomster fra ebay? Tenkte kanskje vi kunne spare noen kroner på dette. tenkte da på brudebukett, knapphullsblomster og borddekorasjon? Noen som har bestilt? Er de av god kvalitet? ser det veldig falskt ut? Anonymkode: c745c...7a0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Du får det du betaler for. Rosebukettene til rundt 200,- lappen ser helt ekte ut, nydelige! Rosebukettene til 15,- ser ikke ut i måneskinn. Bruk litt tid på å lete, så finner du masse fint. Men ikke sats på det billigste. Anonymkode: 26145...476
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Takk for svar! :-) neida, tenkte ikke bestille for 50 lappen. Men om man får seg en brudebukett for 500 kr i stedenfor 1500 tenkte jeg! Hvis de ser ganske ekte ut :-) og knapphullsblomster. Hvem skal ha det? Brudgom og forloverne hans? Pappaen min som skal følge meg inn? Anonymkode: c745c...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå