AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 6 minutter siden, Trøndermann skrev: Jeg skjønner ikke at det skal være ekkelt og flaut. Er jo bare kjempedeilig og sexy det jo ! Nei,dette må du prøve å ikke tenke noe mer på,ingen grunn til bekymring Uff, min første tanke var at jeg vil dø! 1 år siden fødsel. Så ikke bare menn som bekymrer seg for størrelsen, vi damer gjør det også. Og vi blir jo forandret eter fødsel så det er enda verre. Anonymkode: 2d400...a83
boblevann Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff, min første tanke var at jeg vil dø! 1 år siden fødsel. Så ikke bare menn som bekymrer seg for størrelsen, vi damer gjør det også. Og vi blir jo forandret eter fødsel så det er enda verre. Anonymkode: 2d400...a83 Da ville jeg tatt kontakt med fastlege, forklart problemet og fått henvisning til fysioterapi. HVIS det virkelig er så ille som du skisserer da. I værste fall finnes det operasjoner du kan ta for å stramme opp. Å legge seg ned å dø vil allefall ikke gjøre ting bedre.
Trøndermann Skrevet 7. desember 2016 #23 Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, min første tanke var at jeg vil dø! 1 år siden fødsel. Så ikke bare menn som bekymrer seg for størrelsen, vi damer gjør det også. Og vi blir jo forandret eter fødsel så det er enda verre. Anonymkode: 2d400...a83 Stakkar deg...også så unødvendig at du må føle det sånn da. Hadde vært veldig fornøyd om jeg møtte ei som deg jeg,og helt sikkert mange med meg
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #24 Skrevet 8. desember 2016 Har aldri sett en stygg fitte. Store oppsvulmede skamlepper er ikke stygt, det er deilig. Jo større kjønnslepper jo deiligere blir det. Menn som meg elsker å slikke, suge og etterpå pule sånne fitter. Anonymkode: 92f68...24d
Antoinette Skrevet 8. desember 2016 #25 Skrevet 8. desember 2016 Finner det vanskelige å ta dette seriøst når dette er snakk om en voksen kvinne med jobb men ok. Hvis du er overbevist om at du er for vid så kan du få operert underlivet men først må du sjekkes av en gynekolog. Og knipeøvelser må til eter fødsel, si meg, VET du ikke dette. Hvor uopplyst er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå