Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han lot meg meg natte hos han i over 1 uke og et par dager. Han hadde overhodet ikke noe i mot det. Huset mitt er bare 15 min unna å gå. Jeg ser for meg forholdet vårt som "fuckfriends." Da jeg nattet hos han så vi på film sammen og koste, han lagde for det meste mat for oss, drakk sammen, hadde en del sex, dusjet sammen (uten sex), sovet sammen og hørt på musikk med propper. 

Etter sexen pleier vi å ligge tett inntil hverandre og sovne. I de siste dagene har han kysset meg på pannen, gitt meg et par kyss på munnen eller kinnet. 

Han har lyttet til mine problemer og gitt med råd. Han har også spurt om råd fra meg. En dag dro vi og shoppet litt, deretter dro vi til restaurante for å spise og drakk vin. Vi kysset et par ganger på restaurant. Han betalte alt. Vi snakket en del. De dagene jeg nattet hos han, var han noen ganger litt små rar? Da jeg dro ut med en venninne for å spise på restaurante og kom tilbake til han ble han kald, ignorerte meg og ville ikke ha kroppskontakt engang. La  merke til det de gangene jeg var borte i flere timer for å være sosial med mine venninner. Etter et par timer da jeg kom tilbake var han helt kald osv.

Burde jeg kutte han helt ut? For føler dette fuckfriend forholdet har blitt ganske intimt. 

Endret av boooooo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han hva som er problemet. Og hvis det for deg er bare sex bør du kutte ut all kosen. Kun kjærester overnatter og koser.

Mulig han ikke stoler på deg. 

Anonymkode: 5b51d...197

Skrevet

Jeg har i alle fall aldri nattet hos mine FF. Det blir for intimt.

Tror han ser for seg deg som et kjæresteemne, TS. Kommunikasjon er viktig i alle forhold, også med fuckfriends.

Anonymkode: 83748...965

Skrevet (endret)

Dere høres mer ut som kjærester enn fuckfriends.

Endret av Ardenus
  • Liker 1
Skrevet

Ingen vil bli kjæreste med deg før du slutter å skrive nattet.

Anonymkode: 52560...f0f

• Liker 8
Skrevet

En som blir sur og avvisende fordi du er sosial? Høres ikke bra ut. Det der kan vitne om et kontrollbehov som ikke er sunt. Ville med en gang blitt skeptisk, og ikke brukt energi på han der.

Anonymkode: 52560...f0f

• Liker 4
Skrevet

høres ut som han liker deg mer enn fuckbuddyes.....betaler for deg og kysser deg på pannen og slikt er sånn jeg gjør med damer jeg virkelig liker .... han liker deg mer enn venn og som sex....at han har blit kald plutselig kan være at han har fått et annet inntrykk av deg eller du har gjort eller sagt noe i det siste.....vet ikke helt ....tror du skal vente og se hva som skjer ....jeg tror ikke at han bare har vært kåt og brukt deg , for da hadde han ikke betalt mat og gjort de tingene som du nevner ... hilsen mann 25....

Skrevet
Akkurat nå, Trex90 skrev:

høres ut som han liker deg mer enn fuckbuddyes.....betaler for deg og kysser deg på pannen og slikt er sånn jeg gjør med damer jeg virkelig liker .... han liker deg mer enn venn og som sex....at han har blit kald plutselig kan være at han har fått et annet inntrykk av deg eller du har gjort eller sagt noe i det siste.....vet ikke helt ....tror du skal vente og se hva som skjer ....jeg tror ikke at han bare har vært kåt og brukt deg , for da hadde han ikke betalt mat og gjort de tingene som du nevner ... hilsen mann 25....

må legge til at , ja høres litt dumt ut , men at han ble irritert/sur/skuffet for at du stakk av til venninene isteden for å være med ham. kan godt hende det gjore ham kald som du sier ....at du ditchet ham liksom

Skrevet

For jeg kan ikke hele tiden være inne med han og råtne. Jeg besteme meg for å dra ut og være sosial, og de gangene jeg har vært sosial og kommet hjem til han. Har han bare vært heeeelt iskald mot meg. De gangene jeg er inne i huset i hele dag, har han ikke vært kald i det hele tatt... Testet det litt ut faktisk 

Skrevet

Skaff deg et liv, TS. Du er patetisk.

Anonymkode: fc2d5...7d1

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hun ikke! 

Skrevet

jeg tenker at dette er en mann som liker deg mer enn bare som en fuckfriend. det jeg stusser over er at han blir kald mot deg om du er borte. blir som Christian Grey. Sex og sjalusi om Anastasia ikke har tid 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svar som dette er patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...