AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Har bestemt meg for å ta en tur til USA i begynnelsen av januar, lurte på hvor dere bestiller flybilletter. jeg er student så ønsker det så billig som mulig 😊 Anonymkode: 78b2b...691
JHF Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har alltid startet med å søke på Finn, deretter bestilt flybillettene direkte hos flyselskapet. Jeg har fått veldig billige billetter med KLM og BA. Beste rådet er å sørge for connection i Europa om du ikke flyr direkte til USA. Mellomlanding i USA på innreise er et sinnsykt tidssluk.
Gjest Linaria Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Norwegian.no, selvfølgelig. Skal til New York i februar, kosta 2200 retur
Stiigen Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Norwegian har kampanje frem til imorgen , 899 for New york og 999 til Florida , blir ikke stort billigere enn det. Jeg betaler mer for en flytur mellom Kristiansand og Bergen.
reiselyst72 Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Bruk en søkemotor som feks Momondo. Januar er lavsesong og det bør være mulig å finne billige billetter med de fleste selskaper spesielt hvis du er litt fleksibel og kan reise midtuke.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 Oppsøk Saga solreiser. De vet best hvor de billigste billettene er. Anonymkode: 5e950...8c8
Whoops Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Søker med Skyscanner eller lignende og bestiller direkte hos flyselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå