AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Er det i det hele tatt mulig? Stenger som ei kråke-høres helt for jævlig ut når jeg synger. Er det mulig å operere seg ul å synge helt nydelig? Ikke det at jeg har tent til det da, men bare kom til å tenke på det nå som jeg koser meg gjemme alene og synger Anonymkode: d7812...eb1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 De aller fleste kan øve seg til en bra sangstemme. Ikke alle kan bli Christina Aguilera, men man kan få en ganske grei sangstemme med nok sangtimer. Anonymkode: b5029...320
Calypso Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Det å kunne synge bra handler ikke bare om hals/stemmebånd, man må lære seg å bruke magemuskler og andre deler av kroppen for å kunne nå visse noter, man må varme opp for å ikke bli sår og så videre... man spør jo ikke om man kan opereres til å kunne løpe like fort som Usain Bolt. Hilsen sopran. 1
powski Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 I wish! Jeg høres ut som en døende hval når jeg synger Men sangstemmen kan jo bli bedre med øving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå