Gå til innhold

Du som har barn med flere enn to mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det noen gang at dere føler at andre dømmer dere likt som mødre som har barn med flere fedre blir?

Anonymkode: edecc...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en del fedre som har barn rundt omkring som de ikke har kontakt med.  En venninne av meg var sammen med en kjekk og grei kar, 3 året når de var blitt samboere og planlagt gravide, da kommer det plutselig fram at han har 4 barn fra før av med forskjellige damer.... Og nå har vi vel en del menn her som sier stakkars mann ham er blitt lurt og blabla.

Men denne syke mannen hadde faen meg vært sammen med de alle sammen og gått fra de når de fikk barnet. To av damene fikk barn med en ukes mellomrom... 

Nå har mannen 5 barn men ryktene går om at han faktisk har klart å bli sammen med en ny og gjort henne gravid og... Men barna er han ikke interessert i. 

Anonymkode: 9d5a3...7c3

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en del fedre som har barn rundt omkring som de ikke har kontakt med.  En venninne av meg var sammen med en kjekk og grei kar, 3 året når de var blitt samboere og planlagt gravide, da kommer det plutselig fram at han har 4 barn fra før av med forskjellige damer.... Og nå har vi vel en del menn her som sier stakkars mann ham er blitt lurt og blabla.

Men denne syke mannen hadde faen meg vært sammen med de alle sammen og gått fra de når de fikk barnet. To av damene fikk barn med en ukes mellomrom... 

Nå har mannen 5 barn men ryktene går om at han faktisk har klart å bli sammen med en ny og gjort henne gravid og... Men barna er han ikke interessert i. 

Anonymkode: 9d5a3...7c3

Dette har en diagnose, tror jeg. En syk trang til å føre genene sine videre i hopetall med forskjellige kvinner. Har lest om det en gang.

Anonymkode: ae6a1...768

Skrevet

Horebukker kaller jeg slike menn.

Hilsen kvinne.

Anonymkode: 39f4e...ce2

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 7. desember 2016 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Hilsen kvinne.

He,he .. Ja de må betale dyrt for de ligga..

Kaller du kvinner med barn m flere menn for horer da? 

Anonymkode: 92ab1...86b

Skrevet

De mennene har blitt lurt av luremusene.

De får aldri samme status som mødrene. Har en i fam. Han satt å skjikkanerte nabo damen.  Ja, nå har Hu fått seg ny mann og er gravid. Skal vel tjene seg noen kr igjen.....Satt han og sa.

At han selv har barn med tre forskjellige damer....er ikke et tema. 

Anonymkode: 87b20...d0a

• Liker 1
Skrevet
På 7.12.2016 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Hilsen kvinne.

Så kvinner som har barn med flere enn en mann er horer de også`

Skrevet

Jeg har levd såpass lenge at jeg vet at bak ethvert menneske finnes en historie.  Derfor dømmer jeg ingen uten at jeg vet deres historie. 

Kjenner mødre/fedre som har vært i lange forhold de har satset på.  Så gikk det ikke likevel.  Mødre som ble gravid ute å ønske det, fedre som ble far fordi kvinnen ville det.  Kjenner menn og kvinner som mistet sin partner i sykdom og ulykke.  Noen av dem forsøkte på nytt. 

Hva vet vi?  Ingenting!  Derfor synes jeg at vi bør holde oss for gode til å spekulere og anta, og dømme andre.  For egentlig vet vi ingenting!   

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...