likerkaker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Jeg kjøpte en tights fra tights.no i juni. Allerede i september begynte sømmer å rakne, og dette er en tights som egentlig skal holde i flere år. etter hvert raknet det så mye at det oppstod et hull. Jeg sendte en epost til kundeservice, men fikk ikke svar. For en måned siden sendte jeg en ny epost. Fikk ikke svar. Denne uken kontaktet jeg de på chat på facebook, men da fikk jeg beskjed om å kontakte kundeservice! Hva gjør jeg? Vil ha pengene tilbake eller en ny tights. Betalte 800kr for tightsen (den var på tilbud, egentlig verd mer), ganske mye for en student.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Send nok en mail til de, hvor du varsler om at dersom du ikke har fått svar fra dem innen en uke sender du klage til Forbrukerrådet. For øvrig pleier det også å hjelpe å true med å kontakte media, f.eks. TV2 hjelper deg. Anonymkode: 3344d...731 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 PS: Her finner du ordlyd som du bør bruke i mailen: http://www.forbrukerradet.no/klagebrev/bokmal/kjop-av-varer/varen-har-en-mangel/utbedring-reparasjon-og-erstatning/ Anonymkode: 3344d...731 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Kjøpt med kredittkort? Prøv å kreve tilbake pengene fra banken. Anonymkode: 3c6b7...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå