Gå til innhold

Hvite skjorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter ei hvit skjorte, men alle jeg finner er mer eller mindre gjennomsiktige. Sikkert greit nok for tynne damer, men når man er litt overvektig så er det ikke allright når man føler at alle kan se valkene gjennom skjorta 🙄 

Finnes det noen butikker som selger hvite skjorter for store damer som ikke er gjennomsiktige. Eller finnes det noe man burde ha på seg under skjorten?

Anonymkode: 886af...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zizzi. Ellers så bruker du en hvit genser/singlet under.  🤗

Skrevet

Zizzi har jeg ikke prøvd 👍 Skal se der neste gang jeg er i Sverige for det er ikke så lenge til

Men blir det noe fint med hvit singlet under? Ser for meg at det blir litt som når menn bruker helsetrøye under skjorta...det ser ikke så pent ut syns jeg når det syns gjennom

Skrevet

Jean Paul har jo fine klassiske hvite skjorter, med stretch i, opp til str 46. De er ikke gjennomsiktige, så du trenger ikke singlet under.

Anonymkode: 44c44...836

Skrevet

Bruk en nude singlet under. 

Anonymkode: bed29...745

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jean Paul har jo fine klassiske hvite skjorter, med stretch i, opp til str 46. De er ikke gjennomsiktige, så du trenger ikke singlet under.

Takk for tipset 👍

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jean Paul er rimelig langt unna "curvy" i fasongen, så om du går litt ut og inn her og der funker det dårlig. Prøvde en skjorte fra Jean Paul, den passet over armer og skuldre, og satt fint i livet og butikkdamen mente det nok var størrelsen jeg burde ha da hun så meg bakfra. Manglet omtrent 10 cm på å få den igjen over puppene så hun var ikke like overbevist da jeg snudde meg :ler: Veldig lekkert å kneppe den øverste og de fire nederst knappene og la resten sprike...

Skrevet
5 timer siden, Kvist skrev:

Jean Paul er rimelig langt unna "curvy" i fasongen, så om du går litt ut og inn her og der funker det dårlig. Prøvde en skjorte fra Jean Paul, den passet over armer og skuldre, og satt fint i livet og butikkdamen mente det nok var størrelsen jeg burde ha da hun så meg bakfra. Manglet omtrent 10 cm på å få den igjen over puppene så hun var ikke like overbevist da jeg snudde meg :ler: Veldig lekkert å kneppe den øverste og de fire nederst knappene og la resten sprike...

De har en innsvinget modell og et for de litt mer formfulle. Den har en liten fold midt bak på ryggen, ved den sømmen som går tvers over skulderbladene. Den modellen har god plass til både byste og kurver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...