Aamu Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Alle dere som bor i Norge. Har dere noen oppfordringer? Ting dere er lei av at folk gjør? Noe dere mener er uforskammet? Kom med en oppfordring her! Det oppfordrer jeg dere til å gjøre.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Syns folk skal slutte å ta alt som rasisme og slutte å føle seg krenket for den minste ting. Endret 7. desember 2016 av Catalina Culès
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Folk burde slutte å bry seg for mye hva andre mener om dem.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Syns alle menn skal sette mer pris på damer generelt, og slutte å behandle dem som gratishorer og bruksgjenstander de kan ta frem når de trenger dem. Anonymkode: 5d426...375 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Syns alle menn skal sette mer pris på damer generelt, og slutte å behandle dem som gratishorer og bruksgjenstander de kan ta frem når de trenger dem. Anonymkode: 5d426...375 Word! De bør også slutte med å skjule syke tanker om kvinner bak såkalte "preferanser". Anonymkode: d37a8...992 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns alle menn skal sette mer pris på damer generelt, og slutte å behandle dem som gratishorer og bruksgjenstander de kan ta frem når de trenger dem. Anonymkode: 5d426...375 Det samme burde gjelder kvinner. Anonymkode: 87098...168 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Word! De bør også slutte med å skjule syke tanker om kvinner bak såkalte "preferanser". Anonymkode: d37a8...992 Syns kvinner selv har mange syke preferanser når det gjelder eget utseende. Masse sminke, operasjon, påfylling. Får inntrykk av at de tenker konstant på utseende og celulittene sine Anonymkode: c7667...9fa 2
GammelKaktus Skrevet 7. desember 2016 #8 Skrevet 7. desember 2016 12 minutter siden, Winston Churchill skrev: Folk burde slutte å bry seg for mye hva andre mener om dem. Helt enig. Dette burde man få inn med teskje fra man er barn. Finnes ikke noe som er mer stress enn å gå rundt å analysere andres tanker og vurderinger av ens egen person. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Blinke i rundkjøringer! Skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig 🙄 Anonymkode: d0f5c...030 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Alle bør prøve å være litt mindre selvsentrerte og tenke litt mer på hvordan man kan være til glede for andre. Tenk så fint vi hadde fått det hvis alle gjorde noe snilt og uselvisk for en annen hver dag? Anonymkode: 3aeb3...90e 3
Druid Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Jeg oppfordrer folk til å sette seg inn i politikk, melde seg inn i ett politisk parti, og delta. Man snakker om en politisk Elite og Politisk Korekthet og alle mulige andre politiske problemer, alle problemer som kommer av at man ikke deltar i prosessen, ikke gjør de store personlige avveiningene og kompromissene politisk deltagelse krever. Finn en sak som intereserer deg som er oppe til høring. Skriv en høringsuttalelse. Jeg oppfordrer folk til å ta kveldskurs. Ikke kurs for jobben eller videre karriere, men kurs som gir kunnskap om samfunnet og mennesker. Filosofi, historie, samfunnsfag, whatever. Ta ett kveldskurs i ett kunstfag. Lær å spill ett instrument, male eller skrive. Kort sagt : bli en mer verdifull deltager i samfunnet. 3
Gjest Jonasmann Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns alle menn skal sette mer pris på damer generelt, og slutte å behandle dem som gratishorer og bruksgjenstander de kan ta frem når de trenger dem. Anonymkode: 5d426...375 Det tror utelukkende er de mest populære som gjør. De færreste har en gang muligheten til det.
Gorgonzola Skrevet 7. desember 2016 #14 Skrevet 7. desember 2016 10 timer siden, Aamu skrev: Alle dere som bor i Norge. Har dere noen oppfordringer? Ting dere er lei av at folk gjør? Noe dere mener er uforskammet? Kom med en oppfordring her! Det oppfordrer jeg dere til å gjøre. Fin tråd, bra tema Jeg synes vi burde bli mer nysgjerrige, søkende, kritiske og opptatt av å finne fakta før vi utbasunerer dette og hint basert på enten følelser, jakten på nett-klikk eller kjappe overskrifter. Vi har kommet for langt ned i overfladiskhet-grøfta, om det er noe som heter det. Dessuten ønsker jeg at vi, som folk, oppsøker, anerkjenner og oppfordrer til mer uenighet. Uenighet er bra, det er det som driver oss fremover. Konformitet, skinn enighet og tendensen til å være så jævlig konfliktsky er livsfarlig. Vi blir dumme, late, redde, usikre og pinglete av slikt. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. desember 2016 #15 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Syns folk skal slutte å blande seg i ting de ikke har noe med. Endret 7. desember 2016 av Catalina Culès
Mis(s)Understood Skrevet 7. desember 2016 #16 Skrevet 7. desember 2016 Jeg oppfordrer alle til hver dag å smile til minst ett fremmed menneske. Spre litt glede. Vis at du ser menneskene rundt deg. 3
Aamu Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Blinke i rundkjøringer! Skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig 🙄 Anonymkode: d0f5c...030 ja!
Aamu Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2016 Vis hensyn i trafikken! Ikke ta farlige sjanser. Og ligger du i feil fil i rundkjøringa, kan du ikke tute på meg fordi jeg kjørte i den fila du skulle snike deg inn i.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #19 Skrevet 8. desember 2016 Slutte å være så selvsentrerte og egoistiske. Anonymkode: a6567...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #20 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, Aamu skrev: Vis hensyn i trafikken! Ikke ta farlige sjanser. Og ligger du i feil fil i rundkjøringa, kan du ikke tute på meg fordi jeg kjørte i den fila du skulle snike deg inn i. Men det er veldig mange som ikke kan kjøre i rundkjøringer også. Hvis du ligger til venstre, så må du kjøre ut av rundtkjøringen i venstre felt, eller så må du bytte felt i runkjøringen, og da må du jo vike om det er noen som har kommet inn i høyrefila ved siden av deg. Dette er det veldig mange som ikke skjønner. Anonymkode: 3aeb3...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå