Gjest Dalwhinnie Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Jeg skal flytte i januar og vurderer å bruke flyttebyrå denne gangen. Er det noen her inne som har erfaringer med flyttebyrå i Oslo og kan tipse meg om noen som helst er både bra og billige? Skal flytte ut fra en vanlig toroms leilighet med møbler og alt som er. Kommer til å pakke selv og flytter ikke mer enn en kilometer. Noen som har en grov idé om hva dette kan koste?
Vercetti Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Transport, det er meg det. Hvor mye er det ca du skal ha med? Hvor stor bil tror du at du trenger? Og hvor mange må til for å hjelpe?
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Jeg brukte West på Røa og var kjempefornøyd. De tar timepris og jobbet som noen helter. Vi betalte forholdsvis mye, men det var fordi vi hadde mye ting og skulle flytte noen mil - dessuten hadde vi noe søppel til Grønmo. Pris var avtalt på forhånd og det var ingen problemer. De var blide, hyggelige, tok ikke pauser utover det forventete (heller tvert i mot). Sist brukte jeg Kristiania et eller annet og da husker jeg det var masse tull med påløpte ting på regningen i etterkant.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Takk for tips! Tar gjerne imot flere. Har sendt mail til en håndfull byråer, men er alltid ok å høre om andres gode og dårlige erfaringer.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Off-topic, men............burde vel bodd på hybel hele livet. Da er det ikke palss til så mye. Nå med "hus og hytte" - blir neppe greit å arve meg og kona. Stakkars våre barn. Likevel synes jeg at jeg kaster noe hele tiden - og særlig det jeg får bruk får dagen etter at det er borte. Tar meg en valium - så går det nok over.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Noen som har erfaring med Nikolai transport eller 1A transport? De er gode på pris, men timene kan gå fort om de ikke er effektive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå