AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #1 Skrevet 7. desember 2016 Hei! Vi får en sum penger av besteforeldre til jul å kjøpe gave for til barna på 1 1/2 og 4 år.og jeg lurer litt på hva vi skal kjøpe! Vurderer kulebane i tre, men er dette noe som de vil potensielt kunne leke med i lengre tid? Brio togbane er også vurdert ..og kapla pinner. Andre ting? Det er meningen dette skal være noe begge kan leke med over tid.. Anonymkode: fa296...3a4
stan Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Auto korrekt er noe dritt😁 Jeg ville kjøpt noe Lego. Det er moro i alle aldre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg ville gått for togbanen. Den kan bygges ut i det uendelige. Nevøene mine på 8 og 9 leker med den fremdeles, og ønsker seg stadig nye tog og skinner. Eldre søskenbarn (både gutter og jenter) leker gjerne med den når de er på besøk, og pappaen kan aktiviseres i timevis med å bygge nye spor.... Anonymkode: 84c67...543
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 17 minutter siden, stan skrev: Auto korrekt er noe dritt😁 Jeg ville kjøpt noe Lego. Det er moro i alle aldre. Ha ha ja! Den tar helt over alt jeg skriver! Lego er et godt tips, men her har jeg vært flittig på finn.no/loppis og de har enorme mengder. 😅 Anonymkode: fa296...3a4
Gjest Marillia Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Både lego og Brios togbane er fine kjøp, mine lekte med begge deler til de var sikkert 11-12 år, togbanen dog i skjul det siste året.
Engel Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Brio togbane er fin gave. Populært opp til 7-8 år. Ellers er akebrett, rattkjelker o.l. stas (om dere bor et sted det i alle fall er litt snø om vinteren). Kulebane er også supert, vår 6 åring elsker det (den med klosser), og vi har også en annen type (der man kan lage looper) som 9 åringen også bygger mye med (og selv 11-åringen lar seg rive med innimellom). Men kulebaner må du jo holde langt unna den minste i et par år til, så det er jo litt kjedelig? Har også erfaring med at de helst må være 5-6 år før de får til å bygge noe særlig med de banene. Jeg ville ventet med den. kapplapinner har etter min erfaring først blitt populært fra de var 5-8 år, og interessen har vært litt mer kortvarig. Men her er jo unger forskjellig. Jeg er selv Legofan da. Men man kan jo få formye av det også.
Angelheart2 Skrevet 7. desember 2016 #7 Skrevet 7. desember 2016 Støtter Brio togbane. Mine har arvet en som jeg hadde da jeg var liten og denne har blitt utvidet jevnlig. Nå er det barnebarnet på 3 som nyter godt av togbanen, mens tante og onkel på 10-13 gjerne leker med. Det hender ofte de fortsetter leken etter at 3-åringen har reist hjem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå