Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei kjenning på facebook som driter seg ut altså . Hun er snart førti år hun er gift og har en litten datter. Nå har igjen for andre gang på en uke byttet profilbilde! Det er smakløst bilde hun legger ut hver eneste gang hun ser bare løs ut ! Hun har masse rynker kviser og stygg hud og bruker fotoshopp og lager perfekt hud og falske øyevipper og selvfølgelig kjempe trutmunn ! Hun har veldigt store bryster og selvsagt super utrygning og ser til salgs ut ! Hvem prøver hun imponere hun er gift og vil bare ha liker på facebook og masse komplementer og guuud du er så fiiiin oooog sexy hahaha hva er dette for idioti hallo ?? Hallo sier jeg ha litt selvrespekt ! Hun tar bilde i rare vinkler for å skjule flesket for eggentlig er hunn minst 30 kilo mer enn hunser ut på bildet !!! Nei halo jeg sier flaks for hun at hun allerede er gift sier jeg bare jeg skjems over å se slike fotoshoppete bilder ! Jeg liker ikke å like hennes bilder for å styrke hennes ego haha kan jeg gi sinna like smil hahaha kan jeg skrive giiiihid så fin du ble ser ikke rynkene dine hvilket fotoshoppe program bruker du ? ;D hahaha ! 

Anonymkode: a18da...9b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er'e ikke bare kjenningen din som driter seg ut... Pass dine egne saker, og slutt å tro du er noe bedre enn alle andre.

• Liker 20
Gjest Overrasket
Skrevet

Hun bryter ingen lover og regler, skader ikke andre OG gir deg noe å klage over?

Skrevet

Jeg synes folk skal se ut som seg selv og ikke jukse og late som de er "pene" når sannheten er at de ikke ser ut ! Folk kjenner ikke igjen når de møtes ! Laura er det virkelig deg. ? Er du syk skal jeg kjøre deg til legevakt ? :D hahaha er sånn det blir med henne altså !

• Liker 1
Skrevet

Er mann selv og det værste jeg ser er damer (eller menn for den saks skyld) som prøver å se fin ut. Vet om damer som er veldig oppmerksomhetssyke som holder på slik i forhold på facebook og gud vet hva andre kanaler. De photoshopper trynet og tror av en eller annen grunn at dette er noe som vil hjelpe dem?? Det er rett og slett turnoff... snakk om å kaste vekk gode venner.

Skrevet

ALLE trenger oppmerksomhet i blant! Syns det er bare koselig at folk noen ganger er så desperate at de gjør dumme ting pga av det. Det er menneskelig, morsomt og litt trist at vi er så alene og føler oss så små. Stort sett! Gjør folk sånne ting når de ikke har det bra og er usikre. Liker bare jeg, i håp om at det bidrar til at de føler seg bedre fortere:)

Anonymkode: 56e7d...579

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei kjenning på facebook som driter seg ut altså . Hun er snart førti år hun er gift og har en litten datter. Nå har igjen for andre gang på en uke byttet profilbilde! Det er smakløst bilde hun legger ut hver eneste gang hun ser bare løs ut ! Hun har masse rynker kviser og stygg hud og bruker fotoshopp og lager perfekt hud og falske øyevipper og selvfølgelig kjempe trutmunn ! Hun har veldigt store bryster og selvsagt super utrygning og ser til salgs ut ! Hvem prøver hun imponere hun er gift og vil bare ha liker på facebook og masse komplementer og guuud du er så fiiiin oooog sexy hahaha hva er dette for idioti hallo ?? Hallo sier jeg ha litt selvrespekt ! Hun tar bilde i rare vinkler for å skjule flesket for eggentlig er hunn minst 30 kilo mer enn hunser ut på bildet !!! Nei halo jeg sier flaks for hun at hun allerede er gift sier jeg bare jeg skjems over å se slike fotoshoppete bilder ! Jeg liker ikke å like hennes bilder for å styrke hennes ego haha kan jeg gi sinna like smil hahaha kan jeg skrive giiiihid så fin du ble ser ikke rynkene dine hvilket fotoshoppe program bruker du ? ;D hahaha ! 

Kan du ikke bare blokkere henne:klo:

Da slipper du denne frustrasjonen, husk at når du er sint og sur kommer rynkene og da blir du og tvunget til å potho-shoppe dine bilder.

• Liker 4
Skrevet

Pass dine egne saker, TS

Jeg takket med heller til å være rynkete og overvektig enn å ha din personlighet.

• Liker 5
Skrevet

Fei for din egen dør først

Gjest HappyWaffle
Skrevet

heller sånne bilder som hu enn sånn personlighet som deg.... 

Gjest WeirdAlien
Skrevet

Du høres ut som et grusomt menneske på innsiden.

Skrevet

Det finnes alltid en historie bak fasaden. Kanskje den dama fikk null oppmerksomhet opp gjennom oppveksten? Kanskje mannen hun er gift med gir henne liten oppmerksomhet og komplimenter? Hun ønsker bare at folk skal se henne. 

Anonymkode: 584ba...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...