fletta Skrevet 25. juli 2002 #1 Skrevet 25. juli 2002 Hei :D Jeg feirer snart min første bryllupsdag; er det vanlig å hverandre en oppmerksomhet i den forbindelse?? Kunne tenke meg å gi min kjære noe, men vet ikke hva........ tips? Er ikke første bryllupsdag papirbryllup? Bør gaven ha noe med papir å gjøre da??? Er det forresten noen som har oversikt over de forskjellige bryllupsdagene? Takker for all hjelp :stortsmil:
scorpion73 Skrevet 25. juli 2002 #2 Skrevet 25. juli 2002 Jeg skal ta med min kjære på hotell overnatting på vår 1 års bryllups dag, det har jeg bestemt meg for.
Rufus Skrevet 25. juli 2002 #3 Skrevet 25. juli 2002 Oversikt over bryllupsdager finner du på "ditt bryllup".... http://www.dbas.no/Bryllupstips/bryllupsdager.asp :D
Sally Skrevet 27. juli 2002 #4 Skrevet 27. juli 2002 Jeg vet ikke hvor mye du eventuelt har tenkt å legge i gaven, men jeg skal i allefall gi han enten en tur til England (fotballtur) eller en tur til Paris. (Biletten er jo "papir"). Vi har bestemt oss for å legge litt i gaven 1.bryllupsdag for vi skal ikke kjøpe morgengave når vi gifter oss.
viwi Skrevet 27. juli 2002 #5 Skrevet 27. juli 2002 En billett av et eller annet slag- en reise, fotballbillett( årskort i den lokale klubben f.eks) Kinobilletter, En bok han ønsker seg...
Ruby Skrevet 27. juli 2002 #6 Skrevet 27. juli 2002 Hva med en lekker bildeserie av deg i svart/hvitt? Bilder er jo papir det også...... Eller et bilde av dere i sammen som betyr noe spesielt for dere i en litt forstørret utgave med en lekker ramme? Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #7 Skrevet 28. juli 2002 Nå har jeg jo bare vært gift i litt over tre måneder, men vi har allerede bestemt hva vi skal gjøre på vår ett års bryllupsdag. Vi satser på en storby week-end til Roma Kan det være en mer romantisk plass en Roma og Paris til å feire seg selv og ekteskapet ? 20April2002 http://home.no.net/waraas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå