Gå til innhold

1 års bryllupsdag; gavetips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Jeg feirer snart min første bryllupsdag; er det vanlig å hverandre en oppmerksomhet i den forbindelse?? Kunne tenke meg å gi min kjære noe, men vet ikke hva........ tips?

Er ikke første bryllupsdag papirbryllup? Bør gaven ha noe med papir å gjøre da???

Er det forresten noen som har oversikt over de forskjellige bryllupsdagene?

Takker for all hjelp :stortsmil:

Skrevet

Jeg skal ta med min kjære på hotell overnatting på vår 1 års bryllups dag, det har jeg bestemt meg for.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye du eventuelt har tenkt å legge i gaven, men jeg skal i allefall gi han enten en tur til England (fotballtur) eller en tur til Paris. (Biletten er jo "papir"). Vi har bestemt oss for å legge litt i gaven 1.bryllupsdag for vi skal ikke kjøpe morgengave når vi gifter oss.

Skrevet

En billett av et eller annet slag- en reise, fotballbillett( årskort i den lokale klubben f.eks) Kinobilletter, En bok han ønsker seg...

Skrevet

Hva med en lekker bildeserie av deg i svart/hvitt? Bilder er jo papir det også...... Eller et bilde av dere i sammen som betyr noe spesielt for dere i en litt forstørret utgave med en lekker ramme?

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg jo bare vært gift i litt over tre måneder, men vi har allerede bestemt hva vi skal gjøre på vår ett års bryllupsdag. Vi satser på en storby week-end til Roma :wink: Kan det være en mer romantisk plass en Roma og Paris til å feire seg selv og ekteskapet ?

20April2002

http://home.no.net/waraas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...