AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Er det flere her som har erfaringer med at disse buksene ganske raskt slites og nesten får hull?? Så istad at den er blitt tynnslitt på begge sider av baklommene pluss i midten - og det er den andre molly buksen jeg har som har blitt slitt ganske raskt! Er det så dårlig kvalitet? Jeg tenkte først at det var pga at jeg har brukt for liten str (over rumpa), men hadde jeg tatt en str større hadde den jo blitt altfor stor! Anonymkode: 58faf...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Har ikke det problemet. Tror jeg ville gått opp en størrelse om jeg var deg. Anonymkode: 33ab4...523
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Jeg har faktisk motsatt erfaring. Synes de holder veldig godt, ikke bare i stoffet, men også i fargen. Synes mange svarte jeans blir grå etter et par vask, men Molly-buksene ser ut til å holde leeeeeeeeenge! Som jeg synes er imponerende, siden de er så billige... Anonymkode: e36ab...2a8 1
Gjest lizard queen Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Jeg synes de holder seg godt også. Den første jeg kjøpte ble litt slapp etterhvert men den var også en str for stor fant jeg ut, har to til i mindre størrelse og de holder seg fint! Og jeg er stor over rumpe og lår også, de strekker seg en del når jeg har dem på uten at de slites så fort.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Takk for erfaringer! Jeg bruker M, L blir altfor stort! Kanskje jeg driver og skraper baken borti noe skarpt noe så den blir slitt eller noe Neida... men da vet jeg at det ikke er buksene det er noe galt med Anonymkode: 58faf...7c0
*Ariel* Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Mine Mollyer har blitt slitt hull i på siden av baklommene. Den andre Ginabuksen min har blitt slitt hul på begge sider av sømmen i skrittet. Skikkelig kjipt, fine modeller/fasonger. Har erstattet den ene, håper jeg bare har vært uheldig
Shai Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har også opplevd at de raskt slites hull på. Likevel handler det ikke om størrelse, å gå opp en størrelse hadde bare gjort dem alt for store for meg. Men fargen og formen holder lenge, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå