AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Del Skrevet 6. desember 2016 Herregud jeg føler meg dum nå 😳 Jeg sitter her og prøver å gjøre klart til juleverksted til helga... en av tingene jeg skal lage er kremmerhus som ungene skal pynte med klistremerker og sånt. Og jeg får jo f*** ikke til å lage pene kremmerhus! Enten så blir de så smale at det ikke er plass til noenting inni (de skal liksom fylles med nøtter og tørket frukt) eller så får jeg de ikke spisse i enden, det er et hull så om man putter noe oppi detter det ut 😂 Jeg bruker farget kartong som er litt tykkere enn printerpapir, er det bare mulig med tynt glanspapir eller er jeg bare dum? 😂 Anonymkode: ea3b3...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. desember 2016 #2 Del Skrevet 6. desember 2016 Hva med denne metoden? Ellers kan det ha noe med papirkvaliteten du har valgt. For stiv kartong gjør det vanskeligere men ikke umulig. Noen typer papir og kartong har også veldig tydelig fiberretning, dvs at det er mye stivere en vei enn en annen, det gjør det vanskeligere å få den jevn. Hva med å øve deg noen ganger med vanlig kopipapir til du har teknikken inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå