AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg er en av de som ligger rett ut og spyr hele dagen derpå. Jeg bruker jevnlig postafen mot reisesyke, da jeg kaster opp av å sitte på i bil, båt, fly osv. Tar jeg postafen en time før jeg skal reise, kjenner jeg ingenting. Kan det hjelpe mot fyllesyke også? Eventuelt, skal jeg ta det før jeg drar ut eller når jeg kommer hjem? Eller begge deler? Bruker ikke å bli trøtt av det, og husker jeg brukte det på skoletur på VGS da vi var på kielfergen, men husker ikke om det hadde effekt på fyllesyken, selv om vi festet hele døgnet. Da var det jo hovedsaklig mot sjøsyken. Anonymkode: 0f3cd...298
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Fyllesyke er fordi tynntarmen detekterer at det er for mye alkohol der, og da er det en naturlig reaksjon for kroppen å kaste opp sånn at man ikke får en forgiftning (for det er jo sånn kroppen tenker for alkohol er gift). Du bør ikke ta reisesyketablett uansett, for om det har effekt og du får i deg for mye alkohol vil du ikke få ut det kroppen egentlig vil ha ut av alkohol, så da risikerer du å få en alkoholforgiftning som kan bli veldig alvorlig. Ta deg et glass vin og kos deg med det, men du trenger jo ikke å drikke så mye at du faktisk blir fyllesyk. Hvis det blir så ubehagelig for deg dagen derpå skjønner jeg ikke hvorfor du drikker så mye? Anonymkode: f3715...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå